ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت‌های جدید موبایل تاشوی سامسونگ فردا معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای قصد دارد مخفی کاری را کنار بگذارد و بالاخره اطلاعات زیادی درباره‌ی موبایل‌ تاشو سامسونگ منتشر کرده است. اخیراً اطلاعات زیادی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای قصد دارد مخفی کاری را کنار بگذارد و بالاخره اطلاعات زیادی درباره‌ی موبایل‌ تاشو سامسونگ منتشر کرده است. اخیراً اطلاعات زیادی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که می‌توان به تغییر تصویر پروفایل سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. علاوه بر این شواهدی از اپلیکیشن کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ بدست آمده که نشان می‌دهد رابط کاربری موبایل تاشوی سامسونگ با نام Galaxy UX فردا در جریان این رویداد معرفی خواهد شد.

بدین ترتیب هفته‌ی آینده نحوه‌ی عملکرد موبایل تاشوی سامسونگ مشخص می‌شود و به نظر می‌رسد که تجربه کاربری بسیار متفاوتی برای خریدارانش رقم خواهد خورد.

چندی پیش سامسونگ تصاویر اکانت‌های شبکه های مجازی خود را به لوگویی تغییر داد که به تلفن‌های هوشمند تاشو اشاره داشت چرا که حرف S میانی این لوگو خم شده و بدین شکل دو قسمت نام کمپانی کره‌ای روی یکدیگر قرار گرفته است. لوگوی یاد شده می‌تواند بیانگر این مسئله باشد که موبایل تاشوی سامسونگ، یک لولای خمیده خواهد داشت.

از سوی دیگر اپلیکیشن کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، جلسات مختلف این رویداد را کنار هم لیست کرده و این لیست جزئیاتی از مراسم را لو داده است.

به گزارش سایت SamMobile، قسمتی از مراسم نه تنها به سیستم عامل اندروید پای ۹.۰ اختصاص خواهد یافت بلکه قرار است درباره‌ی رابط کاربری جدید این شرکت برای موبایل تاشوی سامسونگ که Galaxy UX نام دارد، توضیحاتی ارائه شود. به ادعای این نشریه، احتمالاً موبایل‌ تاشوی سامسونگ و رابط کاربری آنها قرار است تجربه‌ی جدیدی برای کاربران رقم زند و به همین دلیل است که قسمتی از مراسم به معرفی آن اختصاص یافته.

البته این مسئله بدین معنی نیست که در جریان این رویداد از موبایل تاشوی سامسونگ یا نمونه‌ی اولیه ‌آن رونمایی شود اما ممکن است تنها توضیحاتی درباره آن ارائه گردد. به هر حال کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ قرار است ۱۶ و ۱۷ آبان ماه برگزار شود و در آن زمان مشخص می شود که کمپانی کره‌ای چه تصمیمی برای تلفن‌های هوشمند جدید خود اتخاذ کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی