ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ۹
تکنولوژی

تصاویر و رندر ویدیویی جدید از نوکیا ۹ با ۵ دوربین اصلی [تماشا کنید]

اوایل امسال تصویری گرافیکی از پرچمدار جدید نوکیا با پنح دوربین اصلی منتشر شد که تصور می شود نوکیا ۹ نام داشته باشد و حالا مجموعه ای از چند تصویر تازه همراه با رندر ویدیویی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اوایل امسال تصویری گرافیکی از پرچمدار جدید نوکیا با پنح دوربین اصلی منتشر شد که تصور می شود نوکیا ۹ نام داشته باشد و حالا مجموعه ای از چند تصویر تازه همراه با رندر ویدیویی ۳۶۰ درجه از این تلفن هوشمند به دست آمده که نمای بهتری از آن را پیش رویمان قرار می دهد.

این تصاویر که توسط دو کاربر با نام های OnLeak و 91Mobiles منتشر شده طراحی کلی نوکیا ۹ و همچنین آرایه دوربین آن را به تصویر می کشد و درست مانند تصویر اولیه لو رفته، پنج دوربین در بخش پشتی بدنه را نمایش می دهند که یک فلاش و همچنین سنسور عجیب مشکی رنگ همراهی شان می کند.

البته در برهه کنونی جزئیات مربوط به مشخصات این دوربین ها فاش نشده اند اما اگر نوکیا ۹ به پیروی از گوشی های مجهز به دوربین سه گانه ساخته شده باشد انتظار می رود که شاهد حضور سنسورهای استاندارد، تله فوتو و سوپرواید در میانشان باشیم. حسگرهای مونو کروم و همچنین عمق سنج نیز به احتمال زیاد آنها را همراهی خواهند کرد.

در مورد طراحی دستگاه هم باید بگوییم که که گوشی جی ۶ ال جی را در ذهن تداعی می کند؛ دستگاه یک فریم فلزی دارد و نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ و بدون بریدگی را در خود جای داده است. صحبت از بخش جلویی بدنه دستگاه شد باید بگوییم که یک دوربین سلفی در پنل جلویی سمت راست قرار گرفته و دو سنسور نیز در سمت چپ آن خودنمایی می کنند.

برخلاف گوشی جی ۶ ال جی اما نوکیا ۹ ظاهرا فاقد جک هدفون است. علاوه بر این خبری هم از اسکنر اثر انگشت در این موبایل نیست که این میتواند نشانه ای دال بر کاربرد سنسور مورد بحث در زیر نمایشگر باشد. هر دوی این اتفاقات با در نظر داشتن عرضه محصولات مشابه نظیر وان پلاس 6T و هواوی میت ۲۰ پرو در سال ۲۰۱۸ چندان هم عجیب به نظر نمی رسند. از دیگر مشخصات احتمالی برای این موبایل میتوان به اسپیکر در بخش انتهایی بدنه، پورت USB-C، دکمه های کم و زیاد صدا در سمت راست و درگاه سیم کارت در بالا اشاره کرد.

در مورد چیپست نوکیا ۹ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما میتوان حدس زد که اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه دست کم ۶ گیگابایت رم برایش در نظر گرفته شده باشند ضمن اینکه نمایشگرش هم اولد باشد.

نوکیا ۹ نوکیا ۹ نوکیا ۹ نوکیا ۹ نوکیا ۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mousavish
    mousavish | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    این کلمه رو اصلاح کنید: حشگرهای

مطالب پیشنهادی