ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست 260 دلاری پاناسونیک تمرکز کارمندان در محیط کار را تضمین می‌کند

در سال های اخیر با رشد استارتاپ ها، طراحی دفاتر کاری سنتی با دیوارهای جداکننده افراد از یکدیگر، کم کم منسوخ شده و محیط های کاری باز برای تعامل بیشتر کارمندان و افزایش بهره وری ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

در سال های اخیر با رشد استارتاپ ها، طراحی دفاتر کاری سنتی با دیوارهای جداکننده افراد از یکدیگر، کم کم منسوخ شده و محیط های کاری باز برای تعامل بیشتر کارمندان و افزایش بهره وری جای آنها را گرفته است.

اما در بعضی مواقع، همین محیط باز عامل اصلی حواس پرتی و عدم تمرکز کارمندان می شود که پاناسونیک برای پاسخگویی به این مشکل، نوعی هدست حذف کننده صدا طراحی کرده که بی شباهت به چشم پوش اسب های درشکه نیست.

هدست پاناسونیک بی شباهت به چشم پوش اسب های درشکه نیست

محصول جدید با نام تجاری «Wear Space» شامل یک هدست برای حذف صدای محیط و پوشش نعل اسبی اطراف آن می شود که دید جانبی کاربر را مسدود کرده و درست مانند اسب درشکه! حواس او را به جلو متمرکز می کند. فقط کافیست یک دفتر با حدود 30-40 کارمند پشت میز را تصور کنید که همگی از هدست پاناسونیک استفاده می کنند؛ چنین تصویری یادآور برخی از رمان های علمی-تخیلی است که از بردگی انسان در آینده صحبت می کردند.

پاناسونیک

گجت 260 دلاری پاناسونیک که در واحد تحقیقاتی «Future Life» کمپانی و همکاری طراح مد ژاپنی «Kunihiko Morinaga» توسعه یافته، تنها 300 گرم وزن داشته و به گفته سازنده، از ارگونومی مناسبی برخوردار است.

لازم به ذکر است که بنا به اظهارات توسعه دهندگان محصول، Wear Space علاوه بر کاهش عوامل حواس پرتی، به سایر همکاران نشان می دهد که کاربر در حال حاضر علاقه ای به برقراری مکالمه یا توجه به مسئله ای جز کار خود ندارد.

گفتنی است پاناسونیک تصمیم دارد در صورت واکنش مثبت بازار، از سال آینده Wear Space را در ژاپن عرضه کرده و پس از آن هم چشم پوش خود را راهی بازارهای جهانی کند.

پاناسونیک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی