ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

ال جی هم به دنبال ساخت گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر است

ال جی شاید در حال حاضر مثل چند سال گذشته خود را در میان مدعیان صنعت تولید تلفن‌های هوشمند نبیند، اما همه‌ی تلاشش را می‌کند تا از تکنولوژی‌های مورد استفاده در پرچمداران بزرگ دنیا عقب ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

ال جی شاید در حال حاضر مثل چند سال گذشته خود را در میان مدعیان صنعت تولید تلفن‌های هوشمند نبیند، اما همه‌ی تلاشش را می‌کند تا از تکنولوژی‌های مورد استفاده در پرچمداران بزرگ دنیا عقب نماند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد از تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر استفاده کند.

در تلاشی دیگر از سوی ال جی، این شرکت کره‌ای طراحی پتنتی را در کره‌ی جنوبی به ثبت رسانده که به نظر می‌رسد قرار است در تلفن‌های هوشمند جدید خود از آن بهره ببرد. این تلفن هوشمند جدید با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی، بدون حاشیه و همراه با دوربین زیر نمایشگر است.

این طراحی در دو نسخه عرضه شده که یکی از آن‌ها «استاندارد» و دیگری «خمیده» خواهد بود. در طراحی منتشر شده از نسخه‌ی خمیده، یکی از زوایای این تلفن همراه به طور قابل توجهی نسبت به زاویه‌ی رو به رویی باریک تر است.

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی آیفون X اپل نمی‌گذرد که اپیدمی جدیدی در دوربین‌های سلفی ایجاد کرد و بسیاری از شرکت‌ها از جمله گوگل با الهام گرفتن از آن رو به استفاده از بریدگی صفحه نمایش آوردند. اما به نظر می‌رسد با درز اطلاعات بیشتر از پرچمدار بعدی سامسونگ و برخوداری این تلفن هوشمند از دوربین زیر نمایشگر، ابداع اپل چندان عمر طولانی نداشته باشد.

البته هنوز باید منتظر بود و دید که کارایی دوربین‌های زیر نمایشگر چطور خواهد بود. حالا که ال جی هم به سراغ استفاده از این طراحی رفته، می‌توان انتظار داشت که شرکت‌های بیشتری در آینده از دوربین زیر نمایشگر بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی