ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین ویدیو از گیم‌پلی ریمستر وارکرفت 3 منتشر شد [تماشا کنید]

شرکت بلیزارد در اقدامی غیر منتظره، ریمستر وارکرفت 3 را در جریان رویداد بلیزکان 2018 معرفی کرد که قرار است تحت عنوان Warcraft III: Reforged در بازارهای جهانی منتشر شود. این ریمستر نسخه‌ی اصلی بازی که در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

شرکت بلیزارد در اقدامی غیر منتظره، ریمستر وارکرفت 3 را در جریان رویداد بلیزکان 2018 معرفی کرد که قرار است تحت عنوان Warcraft III: Reforged در بازارهای جهانی منتشر شود. این ریمستر نسخه‌ی اصلی بازی که در سال 2002 منتشر شد و محتوای الحاقی آن، یعنی The Frozen Throne را شامل می‌شود.

حال و پس از گذشت چند روز از این اتفاق، نخستین ویدیو از گیم‌پلی ریمستر وارکرفت 3 در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو که حدوداً 4 دقیقه زمان دارد، در بخش‌های آغازین مدل‌های قدیمی و جدید کاراکترها را نشان می‌دهد که افزایش قابل توجه جزئیات کاملاً قابل مشاهده است. در ادامه‌ی ویدیوی نیز شاهد مبارزه‌ی دو کاربر هستیم که در جریان آن تغییرات دیگری نیز در جزئیات بصری مشاهده می‌شود. برای مثال، انیمیشن تخریب ساختمان‌ها به شکل کامل تغییر پیدا کرده است.

برایان سوسا، طراح ارشد بلیزارد، اخیراً مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اسپات انجام داد و در بخش‌هایی از آن به صحبت‌ درباره‌ی ریمستر وارکرفت 3 پرداخت: «وارکرفت هرگز درجه‌ی سختی «آسان» نداشت. در واقع درجه‌های سختی بازی به صورت «سخت» و « سخت‌تر» بود. حتی به خاطر می‌آوردم که بارها و بارها در انجام ماموریت‌ها شکست می‌خوردم. بنابراین وارکرفت 3 یک بازی بسیار چالش برانگیز بوده است که تلاش می‌کنیم آن را برای مخاطبان جدید استراتژی‌های ریئل تایم مقداری آسان‌تر و قابل دسترسی‌تر کنیم.»

او در رابطه با طرفداران این عنوان می‌گوید: «در حالی که 15 سال از انتشار این بازی می‌گذرد، طرفداران در گوشه و کنار جهان همچنان به تجربه‌ی آن می‌پردازند، بنابراین هیچ نگرانی نسبت به این موضوع وجود ندارد. علاوه بر این، هدف از انتشار این ریمستر، تغییر در ساختارهای گیم‌پلی سری بازی‌های وارکرفت نیست. تنها می‌خواهیم گیمرها جوان‌تر نیز از تجربه‌ی آن لذت ببرند.»

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به صورت رسمی از نسخه جدید وارکرفت 3 منتشر شده است، نقشه‌ها و مراحل بخش کمپین این بازی ریمستر شده‌اند، کاراکترها دوباره‌ طراحی شده‌اند، انیمیشن‌ها تغییر پیدا کرده‌اند و رابط کاربری نیز دچار بهبودهایی شده است. همچنین این نسخه از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، نسخه‌ی ویژه‌ای از این ریمستر وارکرفت 3 تحت عنوان Spoils of War معرفی شد که علاقه مندان با خرید آن، به محتویات خاصی در عناوین Diablo III، Hearthstone: Heroes of Warcraft، Heroes of the Storm و World of Warcraft دسترسی پیدا خواهند کرد. در پایان، لازم به ذکر است که هنور هیچ تاریخی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی