ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی دو تبلت اقتصادی جدید را معرفی کرد

ساعاتی پیش هواوی از میت بوک ۱۳ اینچی و دو تبلت دیگر با نام‌های مدیا پد M5 نسخه جوانان و تبلت انجوی رونمایی کرد که بازار ارزان قیمت را هدف گرفته‌اند. تبلت مدیا پد M5 نسخه جوانان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

ساعاتی پیش هواوی از میت بوک ۱۳ اینچی و دو تبلت دیگر با نام‌های مدیا پد M5 نسخه جوانان و تبلت انجوی رونمایی کرد که بازار ارزان قیمت را هدف گرفته‌اند.

تبلت مدیا پد M5 نسخه جوانان به یک صفحه نمایش ۱۰.۱ ال سی دی با رزولوشن تمام HD مجهز شده و از تکنولوژی صدای هیستون هواوی هم بهره می‌برد.

ظرفیت باتری این تبلت ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع ۱۸ ولتی هم پشتیبانی خواهد کرد که مدیا پد M5 را در مدت ۳ ساعت به طور کامل شارژ می‌کند. با توجه به این باتری قدرتمند، با M5 می‌توانید بیشتر از ۱۳ ساعت ویدیو دیده و ۱۳ ساعت موسیقی گوش دهید.

تبلت مورد نظر از چیپست کایرین ۶۵۹ و ۴ گیگابایت رم بهره برده و به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD فضای خالی تبلت خودتان را افزایش دهید.

هواوی

M5 همراه با قلم مخصوصش عرضه می‌شود که به ۲۰۴۸ سطح فشار متفاوت روی صفحه نمایش حساس خواهد بود. برای عکاسی هم دو دوربین ۸ مگاپیکسلی یکی در جلو و یکی در پشت دستگاه تبعیه شده‌اند.

سیستم‌عامل این تبلت اندروید ۸ خواهد بود و باید منتظر درگاه USB-C و LTE برای این M5 باشید. مدل وای‌فای M5 با قیمت ۲۷۵ دلار و مدل LTE هم با قیمت ۳۰۴ دلار به فروش خواهد رسید.

دیگر تبلت جدید هواوی یعنی تبلت انجوی هم تقریبا مشخصات سخت‌افزاری یکسانی نسبت به M5 داشته اما ظرفیت باتری آن ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که از M5 کمتر است. دوربین جلوی  تبلت انجوی دو مگاپیکسل و دوربین پشت آن هم ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

مدل وای‌فای Enjoy Tablet با قیمت ۱۸۷ دلار و مدل LTE نیزی با قیمتی معادل ۲۳۱ دلار در بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

با وجود رکود بازار گوشی‌های هوشمند، هواوی همچنان به رشد خود ادامه داده و چندی پیش با پشت سر گذاشتن اپل به دومین برند پرفروش دنیای موبایل تبدیل شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی