ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پابجی و PES 2019 را رایگان دانلود و بازی کنید

بله! تیتر را درست خوانده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید دانلود رایگان PES 2019 و PUBG را روی کنسول ایکس باکس وان خود انجام دهید. این قضیه هنوز به طور رسمی از سمت مایکروسافت اعلام نشده اما هم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

بله! تیتر را درست خوانده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید دانلود رایگان PES 2019 و PUBG را روی کنسول ایکس باکس وان خود انجام دهید.

این قضیه هنوز به طور رسمی از سمت مایکروسافت اعلام نشده اما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به استور ایکس باکس این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید. البته هنوز مشخص نیست که این قضیه تا کی ادامه داشته و آیا شما قادر خواهید بود که آن‌ها را برای همیشه رایگان داشته باشید یا خیر. با توجه به این نکته که مدت زمان زیادی تا برگزاری رویداد گیمینگ مایکروسافت یعنی X018 باقی نمانده، شاید رایگان کردن این بازی پرطرفدار به قصد اماده کردن کاربران برای این رویداد باشد.

از سمتی دیگر، پابجی به احتمال زیاد در اواخر امسال سرانجام به دیگر کنسول محبوب نسل هشتم یعنی پلی استیشن 4 هم خواهد آمد و شاید این کار از سمت مایکروسافت در واقع تلاشی برای تشویق کاربران به استفاده از کنسول ایکس باکس وان باشد

دانلود رایگان PES 2019

جدا از PES 2019، نسخه پیشین شبیه‌ساز فوتبال کونامی هم برای مشترکین سرویس ایکس‌ باکس گیم‌ پس در دسترس قرار دارد و مایکروسافت به تازگی فیفا 18 را هم به همین فهرست اضافه کرده است.

یکی از دلایل اصلی رایگان شدن PES 2019 می‌تواند فروش کم این بازی در بازارهای جهانی باشد. این عنوان با وجود آن‌که توانست نظر منتقدان را به سمت خود جلب کند،‌ به دلیل شباهت‌های زیاد خود به نسخه قبلی، فروش کم‌تر از انتظار سازندگانش را تجربه می‌کند و کونامی با رایگان کردن بازی حداقل می‌تواند کاربران بیشتری را برای بخش پول‌ساز مای‌کلاب جمع کند.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت و دانلود رایگان PES 2019 و PUBG نیازی به تهیه اشتراک ایکس باکس گلد نداشته و هم‌اکنون و با مراجعه به این لینک می‌توانید هر دوی این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت و به آرشیو بازی‌های ایکس باکس وان خود اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    واسه pc رایگان کن دیگه
    یه بازی واسش رایگان نیست

  • tohid asadi
    tohid asadi | ۱۶ آبان ۱۳۹۷

    انشاالله که بشه داعمی نگه داشت

مطالب پیشنهادی