ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل مدیریت حافظه در گوگل پیکسل 3 به‌زودی رفع خواهد شد

گوگل پیکسل 3 از زمان عرضه خود طی ماه گذشته تا امروز دچار یک مشکل در مدیریت حافظه خود است. طبق اعلام گوگل، این کمپانی از مشکل مورد نظر آگاه بوده و به زودی آن‌ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۰

گوگل پیکسل 3 از زمان عرضه خود طی ماه گذشته تا امروز دچار یک مشکل در مدیریت حافظه خود است. طبق اعلام گوگل، این کمپانی از مشکل مورد نظر آگاه بوده و به زودی آن‌ را به طور کامل رفع خواهد کرد.

بسیاری دلیل این مشکل را استفاده گوگل از ۴ گیگابایت رم به جای ۶ یا ۸ گیگابایت مانند دیگر گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌دانستند اما به تازگی مشخص شده که این مشکل تنها یک باگ بوده و به زودی برطرف خواهد شد. مشکل مدیریت حافظه باعث رفتار عجیب دستگاه در استفاده حافظه رم گوشی می‌شد و کاربران بعضا ری‌استارت شدن یا فورس کلوز شدن اپلیکیشن‌های خود را در پیکسل 3 شاهد بودند.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سمت گوگل منتشر شده، یک پچ برای رفع باگ معروف گوگل پیکسل 3 به زودی و طی چند هفته آتی منتشر خواهد شد. البته این باگ تنها یکی از مشکلات گوگل از زمان عرضه گوشی جدیدش در ماه گذشته است.

گوگل پیکسل 3

آن‌ها پیش از این یکی از باگ‌های مربوط به دوربین گوشی را رفع کردند. این باگ باعث می‌شد بعضی از تصاویری که شما می‌گیرید ذخیره نشوند. ظاهرا این مشکل به بسته شدن خودکار اپ‌ها برای حفظ مموری برمی‌گشت و هنگامی که شما از دوربین استفاده می‌کردید سایر اپ‌ها به طور خودکار بسته می‌شدند؛ مشکلی که سامسونگ هم مدتی پیش در گوشی‌های خود با آن روبرو بود.

جدا از این موارد، برای مثال اگر شما در حال گوش دادن به موسیقی از اپلکیشن موسیقی گوگل یا اسپاتیفای بودید و وارد دوربین گوشی می‌شدید، موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شد. این مشکل قطعا برای کاربرانی که روزمره از پیکسل 3 استفاده می‌کنند آزار دهنده خواهد بود.

پیش از این هم بعضی‌ها از مشکل پخش صدای پیکسل 3 گفته بودند که به هنگام شنیدن موسیقی یا هر صوت دیگری، در فرکانس‌هایی خاص نوعی صدای وز وز شنیده می‌شود که حتی در ولوم پایین و ولوم بالا قابل احساس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی