ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستری از موبایل تاشوی سامسونگ W2019 در دو رنگ جدید

سامسونگ قرار است ۱۸ آبان رویدادی برگزار کند که در آن به رونمایی از  موبایل تاشوی خود می‌پردازد. سامسونگ پوستری از این رویداد که قرار است در چین برگزار شود را منتشر کرده و در آن ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

سامسونگ قرار است ۱۸ آبان رویدادی برگزار کند که در آن به رونمایی از  موبایل تاشوی خود می‌پردازد. سامسونگ پوستری از این رویداد که قرار است در چین برگزار شود را منتشر کرده و در آن می‌توان اطلاعات جالبی از تلفن هوشمند جدید کره‌ای‌ها مشاهده کرد.

در اولین نگاه به این پوستر می‌توان دو رنگ را برای تلفن‌های هوشمند تاشوی سامسونگ مشاهده کرد که به رنگ‌های نقره‌ای و رز طلایی خواهند بود. این عکس همچنین نشان می‌دهد که جایگاه سیم‌کارت در نیمه‌ی بالایی بدنه‌ی این تلفن همراه تعبیه شده است و دکمه‌ی پاور در نیمه‌ی پایینی آن است.

اگر روشنایی عکس را بالاتر ببرید، به راحتی می‌توانید بخش بیرونی نمایشگر ۴.۲ اینچی و کیبورد T9 را مشاهده کنید. همچنین با توجه به وجود لوگوی China Unicom می‌توان انتظار داشت که این تلفن‌های همراه به طور انحصاری در اختیار این اپراتور هنگ کنگی قرار گیرد.

سامسونگ W2019 از دو نمایشگر 4.2 اینچی، چیپست اسنپدراگون 845 دارد و دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره‌مند خواهد بود. سیستم عامل این گوشی اندروید ۸.۱ است و از باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده.

مثل گوشی‌های قبلی سری W، سامسونگ W2019 هم احتمالا قیمت بالایی داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی حدود ۱۴۴۵ دلار ارزش گذاری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۶ آبان ۱۳۹۷

    این تیترا رو از کجا میارین ? ?

مطالب پیشنهادی