ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه‌ی اطلاعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی J4 Core لو رفت

در مقایسه با تلفن‌های هوشمند میان رده و اقتصادی که از اندروید وان استفاده می‌کردند -که یکی دو سال پیش توانستند به توفیق مناسبی در دنیا دست پیدا کنند- اندروید گو با سرعت پایین تری ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

در مقایسه با تلفن‌های هوشمند میان رده و اقتصادی که از اندروید وان استفاده می‌کردند -که یکی دو سال پیش توانستند به توفیق مناسبی در دنیا دست پیدا کنند- اندروید گو با سرعت پایین تری در حال پیشرفت است. سیستم عاملی که برای تلفن‌های اقتصادی و بر اساس سخت افزار کاملا معمولی آن‌ها ساخته شده است.

تا به امروز تعداد محدودی از تلفن‌های هوشمند با این سیستم عامل را می‌توان مشاهده کرد. البته در این بین و طبق شایعات مدتی می‌شود که سامسونگ گلکسی J2 Core به ترکیب گوشی‌های دارای این سیستم عامل پیوسته است.

اما بزرگترین تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند یعنی سامسونگ در حال کار روی نسخه‌ای بهتر و البته قوی‌تر از تلفن اندروید گو تحت عنوان گلکسی J4 Core‌ است.

در حالی که هنوز هیچ خبری مبنی بر انتشار این تلفن همراه در آمریکا و کشور‌های دیگر منتشر نشده، یک دفترچه‌ی راهنما مربوط به این گوشی از وبسایت رسمی سامسونگ قابل دانلود است. در این دفترچه اشاره‌ی دقیقی به زمان رونمایی و عرضه‌ی این تلفن همراه نشده، اما می‌توان با مطالعه‌ی آن متوجه شد که زمان زیادی تا رونمایی از این تلفن همراه باقی نمانده است.

حالا یک فروشگاه برزیلی مشخصات و تصاویر کامل تری از این تلفن اقتصادی را به نمایش گذاشته. البته قیمت آن همچنان مشخص نیست و هنوز نمی‌توان نسبت به خرید یا پیش خرید این گوشی ۶ اینچی اقدام کرد.

با توجه به اطلاعاتی که از این تلفن همراه در وبسایت برزیلی آمده، مشخص می‌شود که سامسونگ رزولوشن تلفن اقتصادی جدید خود را کمی بالاتر برده و آن را به ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل رسانده است.

این موضوع به این معنیست که حالا به جای نسبت ابعاد قدیمی ۱۶:۹ می‌توانیم انتظار نسبت ابعاد ۲:۱ با حاشیه‌های باریکتری را داشته باشیم.

چیپ مورد استفاده در این تلفن همراه اسنپدراگون ۴۳۰ خواهد بود و جایگزین چیپ اختصاصی سامسونگ در J2 Core خواهد شد که از اگزینوس ۷۵۷۰ سیلیکون استفاده می‌کرد. رم مورد استفاده در این گوشی ۱ گیگابایت است و با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این گوشی از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی دارد.

این تلفن هوشمند به سیستم عامل اوریو (نسخه‌ی گو) مجهز شده که از ابتدا همراه با برخی اپلیکیشن‌ها برای جلوگیری از مصرف بیش از حد اینترنت، باتری و حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی