ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بریدگی نمایشگر
تکنولوژی

سامسونگ از چند طرح بریدگی نمایشگر برای موبایل های آینده اش رونمایی کرد

در یکسال گذشته شرکت های زیادی گوشی های پرچمدار خود را به پیروی از آیفون X همراه با بریدگی نمایشگر ارائه دادند ولی سامسونگ در برابر این وسوسه مقاومت کرد. اما حالا این شرکت در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در یکسال گذشته شرکت های زیادی گوشی های پرچمدار خود را به پیروی از آیفون X همراه با بریدگی نمایشگر ارائه دادند ولی سامسونگ در برابر این وسوسه مقاومت کرد. اما حالا این شرکت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۸ خود اعلام نمود که به زودی به جمع این شرکت ها می پیوندد. در جریان نطق مراسم دیشب اسلایدی برای حاضران نمایش داده شد که چندین طرح مختلف برای بریدگی نمایشگر را نشان می داد و میتوان انتظار داشت که در سال آینده میلادی به گوشی های سامسونگ بیایند.

حسن انجم از مدیران بازاریابی محصول سامسونگ در رویداد شب گذشته به روی صحنه آمد تا از دستاوردهای این شرکت برای کم کردن حاشیه نمایشگرها و در نهایت افزایش مساحت مفید آنها بگوید.

ما میخواهیم این مسیر را ادامه دهیم. حاشیه ها همچنان کوچک و کوچکتر خواهند شد. ما میخواهیم با سری نمایشگرهای جدیدمان شامل Infinity U، V و O وارد مرزهای جدیدی شویم. اینها مدل های مفهومی تازه ای هستند که توسعه یافته اند و در ادامه اطلاعات بیشتری را پیرامونشان خواهم گفت.

  • اینفینیتی یو: این در واقع طرحی شبیه به بریدگی نمایشگر اسنشال فون دارد. بریدگی کوچک نیمه تخمه مرغی که در نیمه بالایی نمایشگر قرار می گیرد.
  • اینفینیتی وی: شبیه به همان اینفینیتی یو است اما به جای شکل تخم مرغی چهار ضلع دارد به شکل حرف V دارد.
  • اینفینیتی او: یک برش تمام کروی در نمایشگر است و خیلی شباهتی به بریدگی ندارد. اما اینکه وجودش چه مزیتی دارد مشخص نیست. اشاره کنیم که ایسوس نیز پیشتر  طرحی مشابه به این را در گوشی ذن فون ۶ ارائه کرده و بازخورد دریافتی اش بد بوده.
  • نیو اینفینیتی: این در واقع نمایشگری فاقد بریدگی است و انجم نیز روی صحنه حرفی از آن به میان نیاورد. هرچند گفته می شود سامسونگ مشغول بررسی ایده یک گوشی کشویی است که دوربین سلفی و دیگر قطعاتش جایی خارج از موقعیت همیشگی قرار دارند و برای این منظور از این نمایشگر کمک خواهد گرفت.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    یعنوان یک رسانه نظرات جانب گرایانه و شاید نا آگاهانه رو کنار بگذارید، بریدگی نمایشگر ابداع اسنشال فون و اندی رابین بود، همونطور که خیلی چیزها رو اپل کپی کرده و به نام اون مطرح میشه.

مطالب پیشنهادی