ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زمستان سال آینده بازی خاطره‌انگیز ROME: Total War به اندروید می‌آید

دو سال پیش روم: توتال وار (ROME: Total War) برای آیپد منتشر شد و چند ماه پیش هم شاهد عرضه بازی روی آیفون‌ها بودیم. حالا نوبت به دارندگان دیوایس‌های اندرویدی رسیده تا این عنوان استراتژی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۹

دو سال پیش روم: توتال وار (ROME: Total War) برای آیپد منتشر شد و چند ماه پیش هم شاهد عرضه بازی روی آیفون‌ها بودیم. حالا نوبت به دارندگان دیوایس‌های اندرویدی رسیده تا این عنوان استراتژی معروف را تجربه کنند؛ نسخه اندروید روم توتال وار در سه ماهه زمستان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه Feral Interactive پشت پورت بازی قرار دارد، می‌توانیم انتظار اثر با کیفیتی را داشته باشیم.

استودیوی Feral Interactive در گذشته گرید اتو اسپورت و خود روم: توتال وار را برای iOS منتشر کرده بود و هر دو با بازخوردهای خیلی مثبتی روبه‌رو شدند. هنوز صحبتی از قیمت بازی به‌میان نیامده اما چون نسخه‌های iOS و استیم هر دو با ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند، ممکن است سازنده سیاستی مشابه را برای اندروید پیش بگیرد.

جالب اینجاست بدانید روم توتال وار اولین بازی Feral Interactive روی اندروید به حساب می‌آید. به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که در آینده آن‌ها همین روند را با گرید اتو اسپورت ادامه دهند و بالاخره این عنوان رانندگی را به دیوایس‌های اندرویدی هم بیاورند. سال گذشته تایید شد که گرید اتو اسپورت در نیمه دوم ۲۰۱۸ به اندروید می‌آید اما هنوز خبری نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

برای کسانی که نمی‌دانند، روم توتال وار عنوانی در سبک استراتژی است که سال ۲۰۰۴ منتشر شد و با میانگین امتیازی ۹۲ یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژی به شمار می‌رود. برای کسانی که به دنبال یک اثر حرفه‌ای‌تر نسبت به استراتژی‌های امروزی گوشی هستند، بازی در کنار سیویلیزیشن ۶ و Dawn of Titans گزینه خیلی خوبی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed19859
    saeed19859 | ۱۸ آبان ۱۳۹۷

    بازی عالی بود هنوز هم روی کامپیوترم دارمش
    خیلی دوس داشتم رم ۲ داشته باشم اما هیچ وقت نصبش نکردم
    خوبی رم این بود که دوبله شده بود

  • ahmadx
    ahmadx | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    من روم ۲ رو توی کامپیوتر بازی کردم.نمیدونم چرا حذفش کردم اما تا جایی که ازش یادم میاد یه شاهکار بینظیر بود.جزئیاتی داشت که به فکر خودم هم نرسیده بود!حیف که دیگه پیدا نمیشه وگرنه حتما دوباره میخرمش.

  • Fardin_ir
    Fardin_ir | ۱۷ آبان ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی