ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر خبری ال جی Q9 با بریدگی نمایشگر و مشخصات فنی

چند ماه پیش بود که شایعاتی مبنی بر تولید میان رده جدید ال جی Q9 بر سر زبان ها افتاد و البته پس از مدتی، به فراموشی سپرده شد. حال اما تصویر جدیدی منتشر شده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

چند ماه پیش بود که شایعاتی مبنی بر تولید میان رده جدید ال جی Q9 بر سر زبان ها افتاد و البته پس از مدتی، به فراموشی سپرده شد. حال اما تصویر جدیدی منتشر شده که نشان می دهد کمپانی کره ای به احتمال زیاد محصول مورد اشاره را در خط تولید دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع مختلف، عکس جدید در واقع تصویر خبری و رسمی ال جی Q9 بوده که پنل جلویی میان رده کره ای ها را با صفحه کشیده، بریدگی نمایشگر و دکمه های متداول در دو سمت دستگاه نشان می دهد.

ال جی Q9

طراحی Q9 شباهت انکار ناپذیری به G7 Lite دارد که نشان می دهد ال جی می خواهد با الگوبرداری از خانواده G، سری Q را هم با بریدگی نمایشگر و ظاهر یک پرچمدار به بازار عرضه کند.

ال جی Q9 از نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 برخوردار خواهد بود

از نظر فنی، اخبار قبلی به بهره مندی ال جی Q9 از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با معماری 14 نانومتری اشاره کرده بودند که در کنار باتری 3550 میلی آمپر ساعتی، با هر بار شارژ یک روز کامل کاربر را همراهی خواهد کرد. همچنین قبلاً از نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر 6.1 اینچی ال جی Q9 صحبت شده بود که حالا با توجه به تصویر، عدد 19:9 محتمل تر به نظر می رسد.

گفتنی است کمپانی ال جی گوشی میان رده Q9 را با رم 4 گیگابایتی و اندروید 8.1 به دست مشتریان خواهد رساند و احتمالاً شاهد برچسب قیمت 400 دلار (حدودی) روی آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی