ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انسان کچل در صدر محبوب‌ترین اموجی‌ های جدید iOS 12.1

اموجی مرد یا زن کچل در صدر محبوب‌ترین اموجی‌ های جدید iOS 12.1 جای گرفته است. رتبه‌های بعدی نیز به صورت گیج مبهوت، فرد خوشحال با قلب‌های روی صورت و کف پا اختصاص دارد. اموجی‌پدیا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اموجی مرد یا زن کچل در صدر محبوب‌ترین اموجی‌ های جدید iOS 12.1 جای گرفته است. رتبه‌های بعدی نیز به صورت گیج مبهوت، فرد خوشحال با قلب‌های روی صورت و کف پا اختصاص دارد. اموجی‌پدیا این آمار را بر اساس تعداد دفعات استفاده، نظرات، ریتوییت‌ها و لایک‌هایی که اموجی‌های جدید دریافت کرده‌اند جمع‌آوری کرده است.

شاید یکی از دلایل اصلی مبحوبیت اموجی به دلیل استفاده آن در شوخی‌های عامینه توییتری باشد و صورت گیج و مبهوت هم کاربرد خوبی برای نشان دادن اتفاقات عجیب و غریب به خصوص در رابطه با افراد مشهور دارد. در میان اموجی‌های خوراکی هم انبه و کاپ کیک هم به لیست ده اموجی برتر خوراکی راه پیدا کرده‌ اند.

کم استفاده‌ترین اموجی‌ها هم سبد، جاروی دستی و کپسول آتش نشانی هستند که با توجه به کاربرد کم این موارد در زندگی روزمره مردم، عدم محبوبیت‌ آن‌ها چندان عجیب نیست.

اموجی‌ های جدید iOS 12.1

اپل هفته گذشته اضافه شدن 70 اموجی جدید را به IOS 12.1 اعلام کرد. این 70 اموجی شامل موضوعات مختلفی همچون سافت بال، اسکیت برد و فریزبی در بخش ورزشی و بیگل، نمکدان، کاپ کیک و انبه در لیست اموجی‌های غذا می‌شود.

به گفته اپل، اموجی‌های جدید به ارتباط بیشتر میان مردم جهان کمک می‌کنند و شامل مواردی هستند که تنها معطوف به زندگی آمریکایی نیست. برای مثال برخی از این اموجی‌ها به موضوعاتی نظیر کیک ماه چینی، پاکت قرمز رنگ که در برخی کشورهای آسیایی شرقی برای هدیه دادن پول استفاده می شود و زخم چشم که در کشورهایی از جمله ایران به عنوان چشم شیطان شناخته می شود را نشان می‌دهند.

اموجی‌ها امروزه به عنوان یکی از نمادهای زندگی مردن شناخته می‌شوند. کنسرسیوم یونیکد در واقع یک سازمان غیرانتفاعی است که مسئولیت تایید اموجی های جدید یا تغییر در اموجی‌های پیشین است، به تازگی نسخه‌ی بتایی از به روز رسانی جدیدش یعنی Emoji 12.0 منتشر کرده که به افراد معلول و کم توان اشاره دارد.

به کدام یک از اموجی‌ های جدید iOS 12.1 علاقه‌مند هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۱۸ آبان ۱۳۹۷

    همه ی این ها نشان از علاقه ی آن ها به آقای عموجانی میباشد. عاورین بر شما

    • OLD
      OLD | ۱۸ آبان ۱۳۹۷

      :)))))))))))
      درود بر امت اسلام

مطالب پیشنهادی