ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جابجایی رکورد پیست نوربرگ رینگ؛ این بار توسط پورشه 911 GT2 RS تیونینگ Manthey Racing

پورشه 911 GT2 RS  که توسط تیم قهرمان مسابقات استقامت و تیونر محصولات پورشه یعنی Manthey Racing تقویت شده بود توانست یک دور پیست نوربرگ رینگ را در عرض 6 دقیقه 40.33 ثانیه کامل کند. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

پورشه 911 GT2 RS  که توسط تیم قهرمان مسابقات استقامت و تیونر محصولات پورشه یعنی Manthey Racing تقویت شده بود توانست یک دور پیست نوربرگ رینگ را در عرض 6 دقیقه 40.33 ثانیه کامل کند.

این سوپرخودرو توانست رکوردی که پیشتر توسط مدل عادی GT2 RS ثبت شده بود را به مقدار بسیار زیادی بهبود بخشد. رکورد جدید در حدود 4.67 ثانیه نسبت به رکورد ثبت شده از آونتادور SVJ نیز بهتر است. آونتادور SVJ اخیرا به عنوان سریع ترین خودروی تولید انبوه جهان توانست حتی رکورد مدل عادی GT2 RS در پیست نوربرگ رینگ را نیز جابجا کند.

آپدیت این تیونر برای تمامی GT2 RS های عرضه شده در اروپا موجود است. این بهبود در بخش شاسی و قطعات آیرودینامکی خودرو صورت می پذیرد و به تقویت موتور خودرو نمی پردازد.

این نسل از 911 ها که با کد 991 شناخته می شود در آخرین مرحله توسعه خود قرار دارد و 911 بعدی نسل جدید آن با کد 992 خواهد بود که به زودی با نسل فعلی جایگزین خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد این آخرین خبر از نسل 911 های فعلی است.

911 GT2 RS به مدد موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر تخت دو توربوشارژر خود توانایی تولید حداکثر قدرت 690 اسب بخار و  750 نیوتن متر گشتاور را دارد. این نیرو توسط جعبه دنده 7 سرعته دوالا کلاچ موسوم به PDK تنها به چرخ های عقبی ارسال می شود.

این مدل از زمان عرضه با استقبال بسیار زیاد منتقدان رو به رو شده است و از آن به عنوان بهترین 911 تمام تاریخ یاد می شود.

پورشه 911

این مدل با قدم گذاشتن در هر پیست اتومبیل رانی به رکورد شکنی می پردازد. اخیرا در مراسم سالانه موتورترند پورشه 911 GT2 RS توانست در پیست لاگونا سکا از مک لارن 720S و لامبورگینی هوراکان پرفومنته رکورد بهتری را  به ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی