ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دیابلو 4 احتمالا در حال ساخت است

بعد از معرفی بازی Diablo Immortal بسیاری از هواداران قدیمی بلیزارد و این فرنچایز شناخته شده خشمگین شدند. در آن زمان این شایعه شنیده می‌شد که بلیزارد قصد داشته طی بلیزکان 2018 از دیابلو 4 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بعد از معرفی بازی Diablo Immortal بسیاری از هواداران قدیمی بلیزارد و این فرنچایز شناخته شده خشمگین شدند. در آن زمان این شایعه شنیده می‌شد که بلیزارد قصد داشته طی بلیزکان 2018 از دیابلو 4 هم رونمایی کند و بعدا از این کار پشیمان شده. سران بلیزارد شایعه معرفی دیابلو جدید را رد کردند اما یکی از خبرنگاران سایت کوتاکو اعتقاد دارد مدت زمان زیادی از آغاز ساخت این بازی مورد انتظار می‌گذرد.

جیسون شرایر دبیر خبر کوتاکو در رابطه با این موضوع می‌گوید: «قول می‌دهم که دیابلو 4 در حال ساخت است. من با افراد زیادی در رابطه با این موضوع صحبت کردم. از سازنده‌های بازی، افرادی که آن را دیده و حتی کسانی که دیابلو 4 را بازی کرده‌اند!»

شرایر معتقد است که طرفداران دو آتشه دیابلو که اعتقاد داشتند Immortal در واقع جایگزینی برای نسخه چهارم است نباید نگران باشند زیرا بلیزارد به هر قمیتی این بازی را عرضه خواهد کرد.

دیابلو 4

نفرت عده زیادی از کاربران نسبت به Diablo Immortal در تعداد دیسلایک‌های معرفی بازی و حتی مراسم رونمایی آن کاملا مشهود است. بعضی از کاربران از روی عصبانیت معرفی Diablo Immortal را در واقع یک شوخی مانند دروغ آپریل می‌دانستند!

Immortal حداقل روی کاغذ شباهت زیادی به نسخه سوم از این سری دارد. تمام کلاس‌های دیابلو 3 در Immortal هم وجود داشته و مانند گذشته شما باید همراه با دوستانتان به نقاط مختلف نقشه سر زده و سیاه‌چاله‌های گوناگونی را کشف کنید. داستان Diablo Immortal در واقع بین نسخه دوم و سوم جریان دارد و به گفته بلیزارد قرار است روایتگر اتفاقات مهمی در تاریخ دیابلو باشد.

به طور کلی بلیزارد به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های حوزه بازی‌های ویدیویی قصد دارد سرمایه‌گذاری بیشتری را در زمینه بازی موبایل انجام دهد. این کمپانی طی بلیزکان امسال از ریمستر قسمت سوم وارکرفت هم رونمایی کرده بود که به احتمال زیاد طی سال آینده میلادی باید منتظر آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی