ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل ششم [هفته پنجم و ششم]

امروز به بررسی چالش های هفته پنجم و ششم می پردازیم. در این دو هفته علاوه بر چالش های جدید شاهد تغییر بزرگی در دنیای بازی بودیم. کوین، مکعب بنفش رنگی که در طول دو ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

امروز به بررسی چالش های هفته پنجم و ششم می پردازیم. در این دو هفته علاوه بر چالش های جدید شاهد تغییر بزرگی در دنیای بازی بودیم. کوین، مکعب بنفش رنگی که در طول دو سیزن گذشته همراه بازیکنان بوده است دیروز بدون هیچ دلیل خاصی و به صورت ناگهانی منفجر شد و از بین رفت و یکی از جالب ترین تجربه های درون دنیای بازی را خلق کرد.

بعد از انفجار مکعب بازیکنان به صورت موقت وارد دنیایی کاملا متفاوت از دنیای بازی می شوند که جاذبه ای در آن وجود ندارد و خبری از طبیعت سبز و درختی یا بیابانی معمولی نیست. بازیکنان پس از ورود به این دنیا مدت کوتاهی در هوا معلق می مانند و پس از آن موجودی شبیه یک پروانه به شما نزدیک می شود. بعد از این شما دوباره به دنیای بازی باز می گردید ولی این بار به جای مکعب و جزیره معلق چند جزیره کوچک تر روی آب قرار گرفته اند.

اما می رسیم به چالش های هفتگی

هفته پنجم:

  • عبور از سرعت سنج های درون مپ با سرعت 27 واحد یا بیشتر (5 عدد): در هفته پنجم سرعت سنج های جدیدی در مپ قرار داده شد که با عبور از آنها سرعت شما نمایش داده می شود. بهترین راه برای کامل کردن این چالش پیدا کردن یک ماشین یا کالسکه است. نقشه زیر مکان تمامی سرعت سنج ها را نشان می دهد.

  • عبور از حلقه های آتشین با ماشین یا کالسکه (5 عدد): این آیتم نیازی به راهنمایی ندارد و شما فقط باید جایگاه حلقه های آتشین را بشناسید که در تقشه زیر مشخص شده است.

    البته برای کامل کردن این چالش و چالش قبل بهتر است از ماشین ها یا ATK استفاده کنید که در نقاط مشخص شده در نقشه زیر می توانید آنها را پیدا کنید.
  • صدمه زدن به دشمنان (200 واحد): بهتر است برای رد کردن این چالش از شاتگان های مختلف درون بازی استفاده کنید. اگر نشانه گیری شما خوب باشد با استفاده از پامپ شاتگان (دو لول) فقط به چند ضربه نیاز دارید تا چالش را کامل کنید.
  • کشتن یک دشمن در فاصله کمتر از 5 متر (2 عدد): اینجاست که باز هم شاتگان ها یا سلاح هایی مثل MP5 به کمک شما می آیند و می توانید با قرار دادن خودتان در موقعیت مناسب به راحتی این چالش فورتنایت را کامل کنید.
  • صدمه زدن به دشمنان با استفاده از SMG یا مسلسل دستی (500 واحد)
  • کشتن 2 دشمن با استفاده از Minigun
  • صدمه زدن به دشمنان با استفاده از کلت های مختلف (200 واحد): این چالش 3 مرحله مختلف دارد و در هر کدام از مرحله ها باید از یکی از سلاح های کمری مختلف درون بازی استفاده کنید.

چالش مخفی: بعد از کامل کردن تمامی چالش های هفته پنجم و باز کردن تصویر لودینگ جدید می توانید عکس ستاره مخفی را زیر یکی از پنجره های درون تصویر مشاهده کنید. مکانی که تصویر به آن اشاره می کنید در تصویر زیر مشخص شده است. به برجی که در جنوب غربی این منطقه قرار دارد بروید.

هفته ششم:

  • استفاده از Chiller در بازی (3 عدد): پیدا کردن چیلرها آنقدر سخت نیست و شما در هر بازی می توانید پس از مدت کوتاهی لوت کردن همه آنها را پیدا کنید. فقط باید به خوبی از آنها استفاده کنید چون استفاده نادرست از آنها ممکن است باعث مرگ زودهنگام شما شود.
  • پیدا کردن صندوقچه در بازی (7 عدد)
  • کشتن دشمنان با شاتگان (3 عدد)
  • فرود آمدن در مناطق مشخص شدن: باید در مناطق Shifty Shafts ،Risky Reels ،Retail Row ،Haunted Hills و Leaky Lake فرود بیایید.
  • صدمه زدن به دشمنان با تبر (250 واحد): بهترین راه برای کامل کردن این چالش این است که در حالت Duo یا Squad بازی کنید و دشمنانی که knock شده اند را با تبر بزنید. یا می توانید به تنهایی به نقاط مختلف کامل کردن چالش ها بروید. معمولا بازیکنان قبل از لوت کردن و در آغاز بازی به این نقاط می روند تا چالش های خود را کامل کنند و این فرصت خوبی برای شما است.

  • پیدا کردن صفحه نوت موسیقی و اجرای آن در پیانوی بزرگ: این یک چالش 4 بخشی فورتنایت است که در آن شما باید دو صفحه نوت موسیقی را پیدا کنید و سپس قطعه موسیقی را در دو پیانوی بزرگ که به دنیای بازی اضافه شده اجرا کنید.

    بخش های مختلف این چالش به ترتیب روی نقشه زیر مشخص شده اند. البته دقت کنید که باید دو نوت را به صورت جداگانه روی هر پیانو پخش کنید
    فورتنایت
  • کشتن دشمنان با استفاده از دسته های مختلف سلاح: این هم یک چالش پنج بخشی فورتنایت است که برای کامل کردن آن شما باید با اسلحه های دسته Common تا Legendary دشمنان خود را بکشید. بنابراین صعی کنید به لوت باکس ها نزدیک شوید و از سلاح های درون آن استفاده کنید.

چالش مخفی: بعد از کامل کردن این چالش ها تصویر لودینگ جدید برای شما آزاد می شود. در این تصویر روی درخت علامت یک سگ روباتی هک شده که در نقشه زیر قرار دارد و ستاره مخفی را می توانید آنجا پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی