ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند فاسیل اسپرت با پردازنده جدید کوالکام معرفی شد

با توجه به موفقیت‌های محصولات پوشیدنی اپل در سال‌های اخیر، بسیار سخت است که کالاهای اندرویدی این بخش را جدی بگیریم. البته ساعت هوشمند فاسیل اسپرت با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش قصد دارد رقابت را کمی نزدیک‌تر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

با توجه به موفقیت‌های محصولات پوشیدنی اپل در سال‌های اخیر، بسیار سخت است که کالاهای اندرویدی این بخش را جدی بگیریم. البته ساعت هوشمند فاسیل اسپرت با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش قصد دارد رقابت را کمی نزدیک‌تر از گذشته کند.

در حالی که اکثر کالاهای پوشیدنی هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS از پردازنده‌های قدیمی بهره می‌برند، فاسیل اسپرت به پردازنده جدید Wear 3100 اسنپ دراگون مجهز بوده و دومین ساعت هوشمندی محسوب می‌شود که از این پردازنده جدید استفاده می‌کند. با قیمت ۲۵۵ دلار و طراحی مینیمال، این ساعت قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر رقبای اندرویدی خودش مثل گلکسی واچ سامسونگ و LG Watch W7 دارد.

فاسیل سعی کرده که برخلاف نسل پیشین ساعت‌های خودش از یک طراح ساده و مدرن‌تری استفاده کند و همین موضوع باعث شده تا به جز ساعتی همچون Fibit Versa که البته آن‌هم طراحی متفاوتی دارد، رقیب قابل مقایسه دیگری برای این ساعت نداشته باشیم. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که فاسیل اسپرت ۵۵ دلار از Versa ارزان‌تر است.

ساعت هوشمند فاسیل اسپرت

در این ساعت هوشمند شما به مواردی همچون شمارشگر ضربان قلب، جی‌پی‌اس و NFC دسترسی خواهید داشت. فاسیل اسپرت به طور کامل ضد آب بوده و حداقل روی کاغذ عملکرد شگفت‌انگیزی در زمینه حفظ باتری داشته و شما با یک بار شارژ کامل ۲۴ ساعت می‌توانید از این ساعت هیجان انگیز یک روز استفاده کنید.

در ضمن و با توجه به تکنولوژی به کار گرفته شده در پردازنده جدید Wear 3100 اسنپ دراگون، ساعت هوشمند فاسیل اسپرت می‌تواند در حالت کم مصرف بیشتر از ۲ روز دوام بیاورد. این ساعت در شش رنگ خاکستری، صورتی کم رنگ، قرمز، آبی روشن، نئون و مشکی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر بازار ساعت‌های هوشمند به طور گسترده‌ای در اختیار اپل واچ است. البته چندی پیش اپل نسخه watchOS ۵.۱ را عرضه کرد که باعث از کار افتادن تعدادی از ساعت‌ها شده بود. به گفته این کمپانی مشکل مورد نظر در حال حاضر به طور کامل رفع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی