ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی آیفون XS سفارشی با قیمت ۳۰۰۰ دلار توسط لجند هلسینکی

لجند شرکتی است که در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های سفارشی لوکس فعالیت می‌کند و در آخرین فعالیت‌های خود به رونمایی از مجموعه‌ای از طراحی‌های شگفت انگیز آیفون XS و اپل واچ ۴ پرداخته است. پنل پشتی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

لجند شرکتی است که در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های سفارشی لوکس فعالیت می‌کند و در آخرین فعالیت‌های خود به رونمایی از مجموعه‌ای از طراحی‌های شگفت انگیز آیفون XS و اپل واچ ۴ پرداخته است.

پنل پشتی این تلفن هوشمند با انواع الماس‌ها، پوست حیوانات و فیبر کربنی طراحی شده است. قیمت این گوشی‌ها حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. البته در این بین می‌توانید تلفن هوشمند آیفون XS مکس در نسخه‌ی Lu را با قیمت ۴۰۶۰ دلار خریداری نمایید.

قیمت‌های پایه برای آیفون XS ها با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت اعلام شده‌اند اما اگر علاقمند به خرید نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی باشید، می‌توانید این تلفن‌های لوکس را با ۲۰۰ دلار قیمت ارزان‌تر خریداری کنید. نسخه‌ی XS مکس همه‌ی این آیفون‌های سفارشی حدود ۱۳۰ دلار بیشتر از مدل‌های XS خواهد بود.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این تلفن‌های هوشمند، صرفا از لحاظ ظاهری متفاوت هستند و ویژگی‌های داخلی آن‌ها هیچ تفاوتی با آیفون‌های معمولی نخواهد داشت.

این شرکت برخی از طرح‌های خود را رونمایی کرده اما امکان دریافت سفارش‌های خاص را هم رد نکرده است. به عنوان مثال شما می‌توانید از بین پوست چند حیوان بی‌گناه کشته شده مثل سوسمار، مار پایتون، نوعی ستاره‌ی دریایی یا کوسه جنس پنل پشتی خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر این شرکت لجند امکان درج لوگو‌های مخصوص را هم فراهم کرده و در انواع مختلف می‌تواند لوگو‌های مختلفی را نیز برای آیفون‌ها عرضه کند. به عنوان مثال در یکی از طرح‌های رونمایی شده، می‌توانید لوگوی قدیمی اپل با طرح رنگین کمانی را روی آیفون XS مشاهده نمایید.

امکان خریداری این تلفن‌های هوشمند از طریق وبسایت رسمی لجند هلسینکی امکان پذیر خواهد بود. البته این شرکت در شهر‌های دوحه، سیدنی، هنگ کنگ و ماکائو دفتر‌هایی برای فروش محصولات خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اپل واچ و آیفون‌های شخصی سازی شده، می‌توانید به وبسایت لجند هلسینکی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی