ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان‌ عرضه بتلفیلد 5 منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که نزدیک به یک هفته تا عرضه رسمی بتلفیلد 5 باقی مانده، الکترونیک آرتز تریلر زمان انتشار این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است. یکی از مشهودترین نکات این تریلر جذاب به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

در حالی که نزدیک به یک هفته تا عرضه رسمی بتلفیلد 5 باقی مانده، الکترونیک آرتز تریلر زمان انتشار این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است.

یکی از مشهودترین نکات این تریلر جذاب به گرافیک بالای محیط و نشان دادن صحنه‌های مهمی از جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند این بازی به خاطر حاشیه‌های فراوانش و مشکلات نسخه بتا نتواند در زمینه جذب نظر منتقدان موفق عمل کند، بسیاری از سایت‌های معتبر بتلفیلد 5 را یکی از بهترین شوترهای موجود در بازار و یکی از موفق‌ترین قسمت‌های این فرنچایز پرطرفدار می‌دانند.

اولین حاشیه بتلفیلد 5 مربوط به نمایش یک زن در تریلر گیم‌پلی بازی برمی‌گشت. بعد از انتشار تریلر بسیاری از کاربران بتلفیلد معترض شدند که دایس و الکترونیک آرتز بنا بر جو جامعه جهانی قصد تغییر تاریخ را دارند و زنان در آن دوره نقش تاثیرگذاری را در جریان جنگ‌ جهانی دوم ایفا نمی‌کردند.

البته دایس در پاسخ به این انتقادات اعلام کرد هر شخصی که با حضور زنان در بتلفیلد 5 مشکل دارد می‌تواند این بازی را نخرد و این استودیو تغییری در روند کلی بازی ایجاد نخواهد کرد.

مشکل بعدی بتلفیلد 5 به باگ‌های فراوان و تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی بازی برمی‌گشت. مواردی همچون آسان‌تر شدن کار با اسلحه‌ها، سیستم ابقا بعد از تیر خوردن و کم بودن خشاب‌ها به مذاق بسیاری از طرفداران خوش نیامد و حتی سازندگان هم با قبول کردن این مشکلات قول دادند که آن‌ها را هر چه سریع‌تر رفع کنند.

در ضمن بخش بتل رویال بازی هم از زمان انتشار در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران بتلفیلد 5 برای تجربه آن باید تا سال آینده منتظر بمانند.  مدتی پیش هم سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی مشخص شده بود که برای اطلاع از آن می توانید به این لینک مراجعه کنید.

بتلفیلد 5 روز ۲۴ آبان ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی