ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2014 LaFerrari
خودرو

سودی سرشار در انتظار سرخ پوشان مارانللو؛ عملکرد درخشان فراری در سال 2018

آمار و ارقام مربوط به عملکرد فراری در سه ماهه سوم سال 2018 نشان می دهند که این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 11 درصد محصولات بیشتری را به مشتریان خود در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

آمار و ارقام مربوط به عملکرد فراری در سه ماهه سوم سال 2018 نشان می دهند که این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 11 درصد محصولات بیشتری را به مشتریان خود در نقاط مختلف جهان تحویل داده است. بر اساس این آمار فراری توانسته در مدت یاد شده، در مجموع 2,262 دستگاه خودرو به فروش برساند که نسبت به سال گذشته 216 دستگاه بیشتر است.

در طول این دوره زمانی میزان درآمد اسب سرکش ایتالیایی 0.3 درصد افزایش یافته، حال آنکه سود خالص آن به میزان چشمگیر 105 درصد افزایش پیدا کرده است.

آنطور که آمارها نشان می دهند، از ابتدای امسال تاکنون اروپا، خاورمیانه و آفریقا بزرگ ترین بازارهای فراری بوده اند. بین ژانویه و سپتامبر اهالی این بازارها 3,181 دستگاه از مدل های مختلف فراری را خریداری کرده اند که این رقم از رشد 8 درصدی حکایت دارد. در سه ماهه سوم هم 1,005 دستگاه خودروی مزین به نشان اسب رقصان در مناطق مذکور به فروش رسیده که این رقم هم در مقایسه با سال قبل 11درصد بهبود یافته است.

در آن سوی دنیا و در ایالات متحده، میزان فروش فراری در فصل سوم با 5 درصد افزایش به 770 دستگاه رسیده است. ضمن اینکه از ابتدای سال تا پایان ماه سپتامبر آمریکایی ها در کل 2,189 دستگاه از محصولات این کمپانی را خریداری کرده اند.

در شرق آسیا و در کشورهایی مثل چین، هنگ کنگ و تایوان، فراری از ابتدای سال موفق به فروش 522 دستگاه خودرو شده که از این تعداد 162 دستگاه در سه ماه سوم فروخته شده اند.

علاوه بر مناطق یاد شده، مارانلویی ها 961 دستگاه دیگر در سایر کشورهای آسیا-اقیانوسیه به مشتریان ثروتمند خود تحویل داده اند. از این تعداد، 325 دستگاه در فصل سوم به فروش رسیده اند.

بطور کلی در 9 ماه گذشته، فروش فراری در تمامی بازارها 7 درصد رشد کرده و به رقم 6,853 دستگاه رسیده است. از میان این تعداد، 2,262 دستگاه بین ماه های جولای و آگوست راهی پارکینگ مشتریان جدید شده اند. پورتوفینو و 812 سوپرفست محبوب ترین مدل های V8 و V12 فراری هستند. میزان تقاضا برای این دو خودرو به ترتیب 11 و 7.9 درصد افزایش یافته است.

فراری پیش بینی کرده که تا سال 2022 درآمد خود را دو برابر نموده و به رقمی بین 1.8 الی 2 میلیارد یورو برساند. برای دستیابی به این هدف، قرمزپوشان توسعه 15 مدل جدید را در دستور کار قرار داده اند. این مدل ها شامل نسخه های ویژه، مدل های هیبریدی و یک شاسی بلند با نام پوروسانگوئه می شوند.

در جدول زیر می توانید آمار فراری در سال 2018 را مشاهده فرمایید.

ec32aa05-ferrari-third-quarter-earnings-2018

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی