ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ W2019
تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ W2019 با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد

پس از مدت ها گمانه زنی سرانجام موبایل تاشوی سامسونگ W2019 همراه با دو نمایشگر امولد معرفی شد. گوشی های تاشو در دهه گذشته یکی از فرم فاکتورهای اصلی بازار موبایل بودند که طرفداران خاصی نیز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۶

پس از مدت ها گمانه زنی سرانجام موبایل تاشوی سامسونگ W2019 همراه با دو نمایشگر امولد معرفی شد.

گوشی های تاشو در دهه گذشته یکی از فرم فاکتورهای اصلی بازار موبایل بودند که طرفداران خاصی نیز داشتند. کمپانی کره ای با توجه به این مساله W2019 را به گونه ای طراحی کرده که در عین ارائه این فرم، قابلیت های مدرن سیستم عامل اندروید نیز به ارمغان می آورد. سامسونگ W2019هر دو نمایشگر که در طرفین پنل فوقانی قرار گرفته اند، ابعادی برابر با ۴.۲ اینچ داشته و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می برند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که کاربر بدون بازکردن لولا هم می تواند از آن استفاده کند و در صورت باز کردن نیز پد شماره ها در اختیار وی قرار می گیرد.

سامسونگ W2019 به عنوان یک پرچمدار از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که از طریق کارت حافظه نیز امکان افزایش آن وجود دارد.سامسونگ W2019در پنل پشتی دستگاه دوربین دوگانه مشابه گلکسی اس ۹ پلاس جا خوش کرده که میزبان سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر بین  f/1.5 و f/2.4 و سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری است. دوربین سلفی نیز همراه با حسگر ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 از راه می رسد.

از دیگر قابلیت های شاخص سامسونگ W2019 باید به باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید پیش فرض اوریو ۸.۱ و رابط USB-C اشاره کرد. در کنار این موارد دستیار مجازی بیکسبی نیز قرار دارد که از طریق کلید اختصاصی روی لبه فعال می شود. اگرچه این موبایل دو نمایشگر دارد اما سنسور اثر انگشت زیر هیچکدام تعبیه نشده و به صورت فیزیکی روی لبه دستگاه قرار گرفته است.سامسونگ W2019بدنه سامسونگ W2019 از آلومینیوم تراش خورده و  آنودایز شده همراه با شیشه ساخته شده است. آنودایز کردن در واقع روشی برای ضخیم کردن لایه اکسیدی به ضخامت چندین هزار برابر لایه اکسید طبیعی است. با این حال ضخامت دستگاه حین بسته شدن به میزان قابل توجه ۱۷.۳ میلی متر می رسد که از برخی لپ تاپ ها بیشتر است.

این موبایل جالب توجه در رنگ های نقره ای و طلایی به بازار عرضه می شود اما قیمت یا تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • saeedoo.h
    saeedoo.h | ۲۱ آبان ۱۳۹۷

    مگه اینکه بخواد کار خاصی انجام بده یا برای قشر خاصی باشه وگرنه سامی هم شده مثل سایپا هرچی اومد دم دستش میزنه به هم که یه چیزی از توش در بیاد

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۹ آبان ۱۳۹۷

    کاش سامسونگ یه مدل از سریsبا همین اندازه صفحه نمایش و رزولوشن میزد...سری مینی رو فراموش کرده?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی