ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلمب دفتر اسنپ در آمل
تکنولوژی

پلمب دفتر اسنپ در آمل پیش از آغاز به کار ؛ مخالفان اقدام به آدم‌ربایی کردند

دقایقی بعد از انتشار خبر آغاز به کار اسنپ در شهر آمل، دفتر این سامانه حمل‌نقل هوشمند  پلمب شد. پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از راه‌اندازی داستانی تکراری است که این سامانه بارها با آن ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۱

دقایقی بعد از انتشار خبر آغاز به کار اسنپ در شهر آمل، دفتر این سامانه حمل‌نقل هوشمند  پلمب شد. پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از راه‌اندازی داستانی تکراری است که این سامانه بارها با آن مواجه شده است. اما این بار به گفته خود اسنپ مقاومت قشر سنتی حمل‌ونقل با اقدامات جدی‌تری نظیر آدم‌ربایی همراه بوده‌است.

اسنپ پیش از این در استان مازندران به مشکلات دیگری نیز برخورد کرده بود و پس از شروع فعالیت در بابل، تجربه پلمب برای این شرکت تکرار شده بود. آن‌طور که «حسین هزارجریبی» یکی از مدیران ارشد منطقه‌ای اسنپ می‌گوید:

«حدود ۲۰ روزی می‌شود که درگیری‌های شهرداری و آژانس‌داران در آمل با بازاریابان اسنپ بالا گرفته است. همچنین به‌جز انواع تبلیغات منفی و زد و خورد بازاریابان، یک مورد آدم‌ربایی هم در این شهر گزارش شده است. یکی از نیروهای نفوذی سازمان‌های مخالف اسنپ با خودرویی بدون پلاک اقدام به آدم‌ربایی یکی از بازاریابان کرده که خوشبختانه در رسیدن به هدف خود موفق نشد و اسنپ شکایتی علیه‌ او تنظیم کرده‌است. همه این‌ها در حالی است که «عزت‌الله یوسفیان‌مُلا»، نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فرمانداری این شهر خواستار همکاری شهردای آمل با دست‌اندرکاران سامانه اسنپ شده بود.»

پلمب دفتر اسنپ در آمل

طبق گفته هزارجریبی تمامی این موارد در حالی است که فعالیت اسنپ طبق مجوزی که از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دریافت کرده‌است در سراسر کشور کاملا قانونی است و نیاز به هیچ مجوز دیگری ندارد. همچنین پیش از این نامه تائیدیه پلیس اماکن، مبنی بر مجاز بودن فعالیت اسنپ در دفتر کار آن در شهر آمل و حومه‌‌اش نیز اخذ شده بود.

با این حال وزارت کشور و شهرداری‌ها نظرات دیگری دارند؛ نظراتی که دیجیاتو پیشتر در پرونده مجوز تاکسی‌های اینترنتی آن را بررسی کرده بود.

اسنپ خبر می‌دهد که در حال حاضر بازاریابانش همزمان با راه‌اندازی این سامانه در آمل به صورت نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و علیرغم تمامی کارشکنی‌های روزهای گذشته، میزان استقبال راننده‌ها از ثبت‌نام در این سامانه کم نشده است. اسنپ می‌گوید فعالیت قانونی خود را در آمل و شهرهای حومه محمودآباد، ایزدشهر و کیاکُلا آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی