ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
ویجیاتو - بازی

مایکروسافت استودیو سازنده Fallout: New Vegas را خرید

مایکروسافت استودیو Obsidian که تجربه زیادی در ساخت بازی‌های موفقی همچون Fallout: New Vegas دارد را خرید تا امید طرفداران ایکس باکس به بازی‌های انحصاری بهتر بیشتر از گذشته شود. این استودیو علاوه بره نیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۰۲:۴۱

مایکروسافت استودیو Obsidian که تجربه زیادی در ساخت بازی‌های موفقی همچون Fallout: New Vegas دارد را خرید تا امید طرفداران ایکس باکس به بازی‌های انحصاری بهتر بیشتر از گذشته شود. این استودیو علاوه بره نیو وگاس تجربه ساخت عناوین شناخته شده دیگری مانند Wasteland 2 و The Bard's Tale را هم در کارنامه خود دارد.

علاوه بر Obsidian استودیو inXile Entertainment هم یکی دیگر از خریدهای جدید مایکروسافت محسوب می‌شود. جالب است بدانید که هر دو این استودیوها تجربه موفقی در ساخت عناوین نقش آفرینی داشته و به نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای عرضه یک انحصاری با تمرکز روی این سبک را دارد.

مایکروسافت

به عقیده بسیاری از کارشناسان، یکی از دلایل اصلی فروش کمتر ایکس باکس وان نسبت به رقیب خودش یعنی پلی استیشن 4 به نبود بازی‌های انحصاری درجه یک برمی‌گردد. فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس طی ماه‌های اخیر به این ضعف اعتراف کرد و قول رفع آن در آینده‌ای نزدیک را داده بود؛ اتفاقی که ظاهرا در حال رخ دادن است.

به طور کلی ۱۳ استودیو بازی ‌سازی در مالکیت بخش گیم مایکروسافت قرار داشته و در حال کار روی پروژه‌هایی برای این نسل و ایکس باکس بعدی که وجود آن را خود مایکروسافت هم تایید کرده است هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی