ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اف
تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه احتمالی موبایل تاشونده سامسونگ مشخص شد

اگر در فکر خرید موبایل با نمایشگر تاشونده سامسونگ هستید احتمالا باید قید حساب بانکیتان را بزنید. بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای «یونهاپ»، موبایل تاشونده سامسونگ که در رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی کجدار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۴

اگر در فکر خرید موبایل با نمایشگر تاشونده سامسونگ هستید احتمالا باید قید حساب بانکیتان را بزنید.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای «یونهاپ»، موبایل تاشونده سامسونگ که در رویداد توسعه دهندگان شاهد رونمایی کجدار و مریز آن بودیم، قیمتی در حدود ۲ میلیون وون معادل ۱۷۷۰ دلار خواهد داشت. این نرخ تقریبا دو برابر بسیاری از پرچمدارهای فعلی بوده و حتی از آیفون XS مکس ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۴۹ دلار نیز بسیار بیشتر است.

بر اساس گزارش یونهاپ این گوشی گلکسی اف نام داشته و مدت کوتاهی پس از معرفی گلکسی اس ۱۰ در اواخر سال ۹۷ به بازار راه پیدا خواهد کرد. پیش از این «دی جی کو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ تاکید کرده بود که گوشی مورد بحث تا پیش از تابستان سال آینده به دست کاربران خواهد رسید. گلکسی افگلکسی اف از نمایشگر ۷.۴ اینچی برخوردار است که در صورت تا شدن اندازه آن به ۴.۶ اینچ کاهش می یابد. این دستگاه بر خلاف گلکسی اس ۱۰ قابلیت پشتیبانی از شبکه های 5G را ندارد.

اگرچه سامسونگ در کنفرانسش موبایل مذکور را تا حد زیادی از دیده ها پنهان کرده و قابلیت های آن را هم به صورت کلی ذکر کرد اما گوگل از همکاری با شرکت های دیگر برای سازگار ساختن اندروید با دستگاه های مجهز به نمایشگر تاشونده خبر داد.

بی تردید سامسونگ تمایل بسیاری برای کسب عنوان اولین شرکت ارائه دهنده موبایل انعطاف پذیر صورت داده اما این شرکت Royole بود که با عرضه «فلکس پای» این عنوان را به خود اختصاص داد. با این حال دی جی کو مدعی شده که غول فناوری کره برخلاف رقیب ناشناخته در پی تولید حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن است و با بهینه سازی نرم افزار تجربه منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد:

تفاوت موبایل تاشونده سامسونگ [با رقبا] در تلاش برای ارائه یک رابط کاربری و باتری بهینه و گجتی سبک وزن نهفته است. ما دو ماه پیش با ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل ملاقات کرده و تیمی را برای توسعه رابط کاربری تاشو سازمان دادیم. با توزیع نمونه اولیه موبایل تاشو بین توسعه دهندگان تجربه کاربری مطلوبی را قبل از عرضه دستگاه ایجاد خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی