ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش جنرال موتورز برای عرضه یک دوچرخه الکتریکی؛ نام گذاری براساس رای عمومی

جنرال موتورز اخیرا از دو وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی کرد اما این محصولات تازه رونمایی شده با آنچه که از بزرگ ترین خودروساز آمریکایی سراغ دارید کاملا متفاوت است. یکی از دو دوچرخه الکتریکی تازه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

جنرال موتورز اخیرا از دو وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی کرد اما این محصولات تازه رونمایی شده با آنچه که از بزرگ ترین خودروساز آمریکایی سراغ دارید کاملا متفاوت است. یکی از دو دوچرخه الکتریکی تازه معرفی شده قابلیت جمع شدن داشته و دیگری از ابعاد جمع و جوری برخوردار است. در حال حاضر جنرال موتورز صحبت خاصی از ابعاد، وزن، برد حرکتی و قیمت این دو دوچرخه نکرده است.

پیش از هرچیزی جنرال موتورز به دنبال نام گذاری این دوچرخه ها است و جایزه ای 10،000 دلاری را برای برنده و 1000 دلاری را برای نه نام منتخب دیگر درنظر گرفته است.

مهندسین GM در کانادا توسعه این دوچرخه های الکتریکی را بر عهده گرفته اند. در حال حاضر فروشندگان چندان زیادی در آمریکا دوچرخه های برقی جنرال موتور را در اختیار عموم قرار نمی دهند و بیشتر آن ها از چین وارد خاک آمریکا می شوند گرچه چندین تولید کننده اروپایی نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

دوچرخه های الکتریکی

براساس پیش بینی ها گفته می شود در سال 2023 میلادی فروش محصولات دوچرخ الکتریکی از انواع اسکوترها، دوچرخه ها و موتورسیکلت ها به بیش از 40 میلیون دستگاه خواهد رسید. چین همچنان بزرگ ترین بازار این وسایل نقلیه با 34.3 میلیون دستگاه خواهد بود. جنرال موتورز نیز سرمایه گذاری عظیمی برای رشد فروش خود در چین انجام داده است.

شرکت های بزرگ خودروسازی حرکتی جدی را به سمت این دست از وسایل نقلیه انجام داده اند. بی ام و در حال حاضر هم موتورسیکلت الکتریکی و هم دوچرخه های الکتریکی تولید می کند. آئودی دوچرخه های الکتریکی کوهستان عرضه کرده و فورد نیز به دنبال عرضه اسکوتر  الکتریکی با همکاری دانشگاه Purdue است.

در حال حاضر اکثر شهرهای بزرگ و متوسط دارای سرویس اشتراک گذاری دوچرخه الکتریکی هستند. در حال حاضر دوچرخه سازان مطرحی همچون جاینت و ترک دوچرخه های الکتریکی به همراه پدال عرضه می کنند تا خستگی راکب را به حداقل کاهش دهند.

در نهایت برای کمک به نام گذاری این دوچرخه الکتریکی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی