ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنتن دهی آیفون
تکنولوژی

قفل شدن بی دلیل حساب برخی از کاربران آیفون

برخی از کاربران اپل ادعا کرده اند که بدون دلیل مشخصی حساب های کاربری آنها قفل شده است. اپل به طور معمول به دلایلی از جمله تلاش برای دسترسی به حساب کاربری با وارد کردن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

برخی از کاربران اپل ادعا کرده اند که بدون دلیل مشخصی حساب های کاربری آنها قفل شده است.

اپل به طور معمول به دلایلی از جمله تلاش برای دسترسی به حساب کاربری با وارد کردن پسورد اشتباه، حساب های کاربران را قفل می کند. در صورتی که حساب قفل شود کاربر باید به سوالات امنیتی، پاسخ های از قبل تعیین شده خود را بدهد و شماره تلفن تعیین شده را وارد کند. همچنین امکان تنظیم مجدد پسورد وجود دارد.

در صورتی که اپل حساب کاربری شما را قفل کند به راحتی متوجه این موضوع می شوید، چرا که سیستم عامل iOS در این باره پیامی را به شما نشان می دهد و درخواست می کند برخی از اطلاعات حساب کاربری خود را به روز کنید. علاوه بر این در صورتی که صحت هویت خود را تأیید نکنید، دسترسی به برخی از سرویس ها از جمله آی مسیج، آی کلاد و اپل موزیک را از دست می دهید.

قفل شدن اکانت اپل

معمولاً صفحه با عنوان «Update Apple ID Settings» به سادگی از کاربر درخواست ورود مجدد پسورد را می کند تا به این ترتیب دوباره به امکانات دستگاه دسترسی داشته باشند اما برخی از کاربران مدعی شده اند که حساب کاربری آنها همچنان قفل باقی می ماند.

برخی گزارش کرده اند که در هنگام تلاش برای لاگین به یک دستگاه مبتنی بر iOS جدید هم با این مشکل روبرو شده اند و فرایند لاگین بارها و بارها برای آنها تکرار شده است.

احتمال می رود دلیل این موضوع حمله جستجوی فراگیر در حجم بالا به تعدادی از حساب های کاربری اپل باشد که در نهایت موجب شده تعداد زیادی از حساب ها نیاز به دوباره تنظیم کردن پسورد داشته باشند. شاید هم مسئله از باگی مرتبط با اپل ناشی شده باشد.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران با این موضوع مواجه شده اند اما بر اساس گلایه ها در شبکه های اجتماعی به نظر می رسد موضوع فراتر از آن باشد که بتوان تعداد زیادی از آنها را جعلی خواند. هنوز پاسخی از اپل در این باره دریافت نشده اما یکی از کارمندان ناشناس مدعی شده که ظاهراً این مشکل از باگ اپل ناشی نشده و تنها درصد کمی از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    احتمالا" یه عده سعی دارن وارد اکانت ملت بشن و چون پسورد اشتباه میزنن و قفل دو مرحله ای هم احتمالا" فعاله (البته به جز ایران) سرورها در صورت چندین بار ورود اشتباه حسابها رو قفل میکنه و کاربر با این صفحه مواجه میشه به نظرم پسورد و سوالهای امنیتی رو عوض کنید حتی ایمیل شاید ایمیلها که اکثرا" از سرویس gmail گوگل یا اکانتهای social Media هستن و نام و ایمیل آیدی (AppleID) کاربران هست بصورت گسترده لو رفته

  • Hamed Lotfi
    Hamed Lotfi | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    سلام بچه ها لطفا این موضوع رو به صورت جدی پیگیری کنین چون الان نزدیک به چهار ماه میشه این مشکل برام پیش اومده و هرچقدر که سوال امنیتی ها رو جواب میدم ارور اشتباه است میزنه صد در صد هک تو کار

مطالب پیشنهادی