ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

گلکسی اس 10 احتمالاً با نمایشگر «اینفینیتی او» و حسگر اثر انگشت التراسونیک از راه می رسد

ایوان بلس افشاگر مشهورد دنیای فناوری خبر از برخی مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اس 10سامسونگ داده است. بر این اساس برخی از مشخصات پایه گلکسی اس 10 اعلام شده است. بلس معتقد است نمایشگر گلکسی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

ایوان بلس افشاگر مشهورد دنیای فناوری خبر از برخی مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اس 10سامسونگ داده است.

بر این اساس برخی از مشخصات پایه گلکسی اس 10 اعلام شده است. بلس معتقد است نمایشگر گلکسی اس 10 با حفره ای همراه خواهد بود که دوربین سلفی را در خود جای داده است. احتمال می رود این گوشی از بریدگی نمایشگر «اینفینیتی او» بهره مند باشد.

باید اشاره کرد که چند روز قبل سامسونگ از چند طرح بریدگی نمایشگر خود برای گوشی های آتی رونمایی کرده بود که در میان آنها «اینفینیتی او» به چشم می خورد. این مدل بریدگی نمایشگر مشابه با آن موردی است که پیش از این در گوشی ذن فون 6 ایسوس مشاهده شده بود و چندان هم زیبا به نظر نمی رسید. علاوه بر این طرح های مشابهی برای این بریدگی از هواوی و اپل هم منتشر شده بود.

گلکسی اس 10
طرح های بریدگی های نمایشگر آتی سامسونگ

ایوان بلس همچنین به حسگر اثر انگشت الترا سونیک زیر نمایشگر اشاره کرده و گفته که گلکسی اس 10 دارای 3 دوربین با زاویه دید عریض، تله فوتو و استاندارد خواهد بود. علاوه بر این رابط کاربری، «وان یو آی» به همراه اندروید 9 (پای) خواهد بود.

اطلاعات جدیدی که این افشاگر مشهور اعلام کرده منطقی به نظر می رسند و احتمالاً در گلکسی اس 10 شاهد آنها خواهیم بود. انتظار داریم گوشی پرچمدار مورد بحث در نیمه اول سال 2019 روانه بازار ها شود. برخی گمانه زنی ها هم اشاره کرده اند که این گوشی نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت و با چیپست اگزینوس (و در بازارهای آمریکا با چیپست کوالکام) به همراه اسکنر عنبیه چشم از راه خواهد رسید.

اخیراً برخی از مشخصات فنی احتمالی گلگسی اس 10 لایت منتشر شده بود که خبر از چیپست مشابه با گلکسی اس 10 می داد. بر این اساس گفته شده بود که گلکسی اس 10 لایت مشابه با مدل اصلی و پلاس به چیپست اسنپدراگون 8150 یا 845 مجهز خواهد شد.

 

تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    زنفون ۶ خیلی هم خوشگله
    بر اساس سلیقه ی خودتون نتیجه گیری کلی نکنید

مطالب پیشنهادی