ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش واردات موبایل
تکنولوژی

واردات بیش از ۲۱۰هزار دستگاه موبایل در مهرماه سال‌جاری

تازه‌ترین آمار اعلام شده از سوی گمرک ایران خبر از افزایش واردات گوشی در ۷ ماه اخیر می‌دهد. طبق آمار منتشر شده در هفت ماهه سال‌جاری یک میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۵ دستگاه گوشی ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

تازه‌ترین آمار اعلام شده از سوی گمرک ایران خبر از افزایش واردات گوشی در ۷ ماه اخیر می‌دهد. طبق آمار منتشر شده در هفت ماهه سال‌جاری یک میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۶۳ هزار دلار وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ از نظر تعداد ۲۸ درصد و از حیث ارزش ۴۳ درصد افزایش داشته‌است.

این گزارش حاکی از آن است که طی مهر ماه سال‌جاری ۲۱۰ هزار و ۶۱۱ دستگاه گوشی تلفن به کشور وارد شده است.

افزایش واردات موبایل

گفتنی است واردات گوشی تلفن همراه در هفت ماهه سال گذشته به تعداد یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۵۳ دستگاه به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۴۵۵ هزار دلار بوده است.

گمرک ایران همچنین در رابطه با آخرین وضعیت ورود گوشی‌های مسافری اعلام کرده است که مسئولیت گمرک راه اندازی سامانه اظهار گوشی های مسافری بوده که این اقدام صورت گرفته و حقوق و عوارض گمرکی تمامی گوشی های مسافری که در سامانه گمرک اظهار شده وفق مقررات اخذ و کد رهگیری صادر شدیده است اما اطلاعاتی از مسافر، گذرنامه و اطلاعات ورود توسط واحدهای ذیربط در اختیار این سازمان قرار نگرفته و با توجه به این موضوع، کنترل و راستی آزمایی اطلاعات گوشی‌های مسافری در حوزه مسئولیت‌های گمرک نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی