ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مردی ژاپنی با یک هولوگرام مجازی ازدواج کرد

در دورانی که ازدواج به امری عجیب و باورنکردنی تبدیل شده اکنون ژاپنی ها جایگزین جالبی برای این مرحله از زندگی انتخاب کرده اند. در حال حاضر بسیاری از کاربران ژاپنی با کاراکتر‌های خیالی ازدواج ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

در دورانی که ازدواج به امری عجیب و باورنکردنی تبدیل شده اکنون ژاپنی ها جایگزین جالبی برای این مرحله از زندگی انتخاب کرده اند. در حال حاضر بسیاری از کاربران ژاپنی با کاراکتر‌های خیالی ازدواج کرده‌اند. برای مثال طبق آخرین گزارشات، شخصیت هاتسونه میکو شرکت Crypton Future، به همسری ۳۷۰۰ نفر از مردم ژاپن درآمده است. حال فردی ۳۵ ساله قدم رو به جلو گذاشته و مراسم عروسی هم برای این ازدواج با هولوگرام برگزار کرده است.

آکی‌هیکو کوندو در نگاه اول، یک مدیر مدرسه معمولی است اما اگر به او نزدیک شوید، متوجه خواهید شد که او با یک هولوگرام مجازی ازدواج کرده است. همسر جدید آکی‌هیکو، یک خواننده‌ی مجازی ۱۶ ساله به نام هاتسونه میکو است که موهای آبیش را به مدل دم موشی می‌بندد و اصولاً لباس هایش را خودش می‌دوزد، چون هیچ مغازه‌ای چنین لباس‌های عجیبی نمی‌فروشد.

یک کمپانی به اسم Gatebox، هولوگرام ۲۸۰۰ دلاری این کاراکتر را برای کامپیوتر‌های رومیزی تولید کرده و این مسئله موجب شده که بسیاری از کاربران ژاپنی با این شخصیت مجازی ازدواج کنند.

از آنجایی که آکی‌هیکو نمی توانسته حلقه‌ی ازدواج را به دست هولوگرام مورد علاقه‌اش بیاندازد، مجبور شده از عروسک هاتسونه در مراسم ازدواج استفاده کند اما مشکل اینجاست که حلقه‌ی عروسی به اندازه‌ی مچ دست عروس خانم بوده است.

آکی‌هیکو به قدری از این وصلت خوشحال بوده که مادر و بسیاری آشنایانش را به مراسم ازدواج دعوت کرده است. جالب اینجاست که او برای این مراسم، مبلغی معادل ۱۷۶۰۰ دلار خرج کرده تا این شب را به رویایی‌ترین شب زندگی عروس خانم بدل کند.

آکی‌هیکو همیشه در تمامی زندگی به سختی می توانسته با دخترها ارتباط برقرار کند یا حرف بزند. به همین دلیل کلاً علاقه‌ی خود برای ایجاد ارتباط با دیگران را کم کم از دست داده است.

گفته می‌شود این مدیر مدرسه بارها توسط دوستان و همکارانش اذیت شده و از این رو به آغوش هاتسونه پناه آورده است. البته این ازدواج از لحاظ قانونی، رسمیت ندارد اما آکی‌هیکو اهمیتی به این مسئله نمی دهد و به هاستونه قول داده تا آخر عمر وفادار خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir hooshmand
    amir hooshmand | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    هیچوقت یک کشور رو دوبار بمبارون اتمی نکنید هیچوقت

  • enrix
    enrix | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    حیف اون امکانات و نعمتهایی که شما دارید حیف.... من اگه جای شما بودم... حسرت

    • OLD
      OLD | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

      جای اونا هم بودی باز همینی بودی که بودی
      فوقش اونجا هرسال 22 بهمن میرختید تو خیابون عر عر کنان شعار میدادید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی