ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا مدل 3 دیفرانسیل عقب در راه است؛ رقیبی برای سدان های اسپرت مشهور

به نظر می رسد تسلا قصد دارد پیش از موعد تسلا مدل 3 محور متحرک عقب را راهی جاده ها کند. زمانی که تسلا از مدل 3 با برد متوسط رونمایی کرد قول آن را ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

به نظر می رسد تسلا قصد دارد پیش از موعد تسلا مدل 3 محور متحرک عقب را راهی جاده ها کند. زمانی که تسلا از مدل 3 با برد متوسط رونمایی کرد قول آن را داد که بین 6 تا 10 هفته کاری این وسیله را به بازار عرضه کند. حال طبق گزارشات به دست آمده به نظر می رسد تسلا از همین حالا عرضه این مدل را آغاز کرده است.

یکی از مشتریان و اعضای کلوپ تسلا سواران اعلام کرده است که در حال حاضر تسلا مدل 3 برد متوسط خود را دریافت کرده است. او عکس هایی از خودروی خود نیز منتشر کرده است که مشکی بوده و به رینگ های 18 اینچی Aero مجهز است. شماره VIN دستگاه نیز نشان می دهد که این خودرو در ماه اکتبر تولید شده است.

تسلا مدل 3

در ماه گذشته  تسلا توانست بیش از 61 هزار دستگاه مدل 3 را  VIN گذاری کرده است. تسلا ماه اکتبر را با کد 118k آغاز کرد و در پایان ماه به کد VIN 179K رسید که بالاترین رقم در تاریخ این شرکت است. تسلا مدل 3 کندترین محصول تسلا به شمار می رود اما با این وجود همچنان از بسیاری از رقبای بنزین سوز خود شتاب گیری اولیه سریع تری دارد. این درحالیست که به دلیل ساختار دیفرانسیل عقب این احتمال وجود دارد که تسلا مدل 3 بتواند مورد توجه علاقه مندان به خودروهای سنتی واقع شود.

در چند روز گذشته نیز ایلان ماسک در توییتر خبر از ورود Lemur داده بود. در 18 اکتبر نیز تسلا از مدل 3 برد متوسط به عنوان ارزان ترین مدل تسلا 3 با قیمت پایه 45 هزار دلار رونمایی کرد. به احتمال بسیار زیاد Lemur مخفف Limited Edition Mid Range است.

در حال حاضر دولت آمریکا تخفیف مالیاتی معادل 7،500 دلار به این خودرو می دهد. در اوایل سال جاری میلادی تسلا توانست بیش از 200،000 دستگاه خودروی الکتریکی در ایالات متحده آمریکا به فروش برساند. این بدین معنا است که زمان تخفیف مالیاتی 7،500  دلاری برای محصولات تسلا به پایان می رسد و از اول ژانویه سال 2019 این رقم به 3،750  دلار کاهش پیدا می کند.

این مدل در حدود 3000 هزار دلار ارزان تر از مدل RWD Long Range است. مدل برد متوسط 416 کیلومتر توانایی حرکت دارد و برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت از سکون به 5.6 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت آن نیز به 200 کیلومتر بر ساعت می رسد.

در نهایت تسلا توانست به تولید 5000 دستگاهی در هفته برسد و بیش از 55،840 دستگاه مدل 3 را از ماه جولای تا سپتامبر به دست مشتریان خود برساند. همچنین این شرکت توانست وال استریت را از عملکردش شگفت زده کند و بیش از 312 میلیون دلار GAAP سوددهی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    درود بر ایلان ماسک

  • parsa ebi
    parsa ebi | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    nue tesla

مطالب پیشنهادی