ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ مجددا در دسترس قرار گرفت

به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ اولین بار در تاریخ دوم اکتبر به دست عموم کاربران رسید، اما مایکروسافت به خاطر وجود باگی که به پاک کردن فایل‌های شخصی کاربران می‌پرداخت به سرعت آن را از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ اولین بار در تاریخ دوم اکتبر به دست عموم کاربران رسید، اما مایکروسافت به خاطر وجود باگی که به پاک کردن فایل‌های شخصی کاربران می‌پرداخت به سرعت آن را از مرحله انتشار خارج کرد.

غول نرم‌افزاری امروز اعلام کرده که با برطرف شدن این باگ مخرب، مجددا انتشار به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ را برای کاربران ویندوز ۱۰ از سر گرفته است. مثل آپدیت‌های قبلی مایکروسافت به کاربران توصیه کرده که جهت نصب آن منتظر نوتیفیکیشن Windows Update بمانند و نسخه جدید را به طور دستی روی رایانه خود نصب نکنند.

در این صورت مایکروسافت فرصت خواهد داشت تا سلامت هر رایانه را پیش از ارائه آپدیت برای آن به طور کامل بررسی کند. بنابراین اگر از امروز نوتیفیکیشن نصب به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ را دریافت نمی‌کنید، باید تا زمانی که مایکروسافت آن را برای دستگاه‌تان بهینه می‌کند منتظر بمانید.

با این وجود، همیشه راه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های مایکروسافت وجود داشته و برای نصب این به‌روزرسانی نیز همین مسئله صادق است. روش‌هایی وجود دارند که پیش از ارائه رسمی به‌روزرسانی در قسمت Windows Update سیستم عامل می‌توانید به دریافت به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ اقدام کنید.

بدین منظور لازم است که یک نرم‌افزار Update Assistant رسمی را دانلود کنید تا زودتر از دیگران قادر به تجربه نسخه جدید ویندوز ۱۰ باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی