ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدیدی از تبلت تاشو سامسونگ منتشر شد

پس از سالها حدس و گمان بالاخره هفته‌ی گذشته نمونه‌هایی از موبایل تاشو سامسونگ به نمایش گذاشته شد و تقریباً مشخص شد که این موبایل به چه قیمت و در چه زمانی به بازار جهانی عرضه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

پس از سالها حدس و گمان بالاخره هفته‌ی گذشته نمونه‌هایی از موبایل تاشو سامسونگ به نمایش گذاشته شد و تقریباً مشخص شد که این موبایل به چه قیمت و در چه زمانی به بازار جهانی عرضه می‌شود. حال پتنتی از همین کمپانی کره‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد این برند معروف قصد دارد تبلت تاشو سامسونگ را هم توسعه دهد.

با اینکه هنوز تولید چنین محصولی رسماً از طرف کمپانی کره‌ای تایید نشده اما تبلت تاشوی یاد شده به احتمال قوی یک صفحه نمایش بسیار بزرگ خواهد داشت که به جای یک لولا، دو لولا در آن قرار خواهد گرفت و این نمایشگر بزرگ را به سه قسمت مساوی تقسیم خواهد کرد.

بدین ترتیب تبلت تاشو سامسونگ، در حالت معمولی به تمامی تبلت‌های دیگر شباهت دارد. خال اگر کاربر بخواهد کمی صفحه نمایش خود را کوچک کند می‌تواند یکی از این سه صفحه را تا کرده و از دیوایس خود استفاده نماید.

در این صورت پنل یاد شده غیر فعال می‌شود و دو قسمت دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند. در صورتی که یک کاربر بخواهد زمانی به خصوص، صفحه نمایشی به اندازه یک تلفن هوشمند داشته باشد، این امکان برایش وجود دارد که قسمت دوم را نیز تا نماید.

بدین منظور کاربر می‌تواند قسمت سمت راستی پنل که دوربین اصلی هم در آن قرار دارد را تا کند. در نتیجه کاربران سه انتخاب کلی برای استفاده از تبلت تاشوی سامسونگ خواهند داشت که می‌تواند آزادی عمل زیادی به کاربران ببخشد.

مسئولین کمپانی کره‌ای باور دارد در بدترین حالت ممکن، پس از عرضه‌ی گوشی تاشوی سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی، حداقل یک میلیون نسخه از آن به فروش خواهد رفت. حال اگر کمپانی یاد شده موفق شود چنین رقم فروشی را ثبت کند، به احتمال قوی تبلت تاشوی سامسونگ نیز بالافاصله در خط تولید قرار خواهد گرفت.

با این وجود تا به حال چندین پتنت از تبلت تاشو سامسونگ منتشر شده و معلوم نیست این تبلت دقیقاً از چه زبانی طراحی خاصی پیروی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی