ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی های 2019 هواوی با دوربین 4 گانه و احتمالاً زوم 10 برابری همراه خواهند بود

«والتر جی» مدیر گروه کسب و کار مصرف کنندگان هواوی در اروپا در مصاحبه ای خبر از برخی نوآوری های این شرکت برای سال آتی میلادی داده است که در بین آنها یکی از بقیه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

«والتر جی» مدیر گروه کسب و کار مصرف کنندگان هواوی در اروپا در مصاحبه ای خبر از برخی نوآوری های این شرکت برای سال آتی میلادی داده است که در بین آنها یکی از بقیه هیجان انگیز تر به نظر می رسد: گوشی های با 4 دوربین و با زوم 10 برابری بدون افت کیفیت.

هواوی با اعتراف به اینکه سامسونگ موفق شده با معرفی گلکسی A9 اولین گوشی با دوربین اصلی 4 گانه را معرفی کند، معتقد است می تواند مشابه این کار را بهتر انجام دهد. این شرکت اعتقاد دارد زوم های 3 یا 5 برابری کافی نیست و به همین دلیل بخش تحقیق و توسعه شرکت در تلاش برای توسعه دوربینی با زوم 10 برابری است.

البته هنوز مشخص نیست که این میزان زوم قرار است اپتیکال باشد یا به صورت هیبریدی انجام شود. در زوم اپتیکال از قابلیت های لنز بهره برده می شود اما در زوم هیبریدی ترکیبی از قابلیت لنز و روش هایی از جمله برش بخشی از عکس برای زوم روی تصویر استفاده می شود.

دوربین 4 گانه

والتر جی همچنین استراتژی های آتی هواوی را تشریح کرده و معتقد است هواوی باید روی بازارهایی که نیاز به دستگاه های رده بالا دارند تمرکز کند؛ چرا که دیگر در بازار گجت های میان رده و اقتصادی جایی برای نوآوری بیشتر باقی نمانده است. گفته شده که هواوی قصد دارد سامسونگ را به زیر بکشد و این هدف با تمرکز بر بازارهای نیازمند دستگاه های رده بالا فراهم می شود.

علاوه بر این اشاره شده که شرکت چینی دیگر اشتیاقی به عرضه گوشی های مبتنی بر اندروید گو ندارد. البته این نسخه از اندروید همچنان به عنوان یک گزینه در نظر گرفته می شود اما اعتقاد شرکت بر این است که بزرگترین بازارها دیگر با تجربه کاربری اندروید خام راضی نمی شوند و EMUI، رابط کاربری اختصاصی هواوی ترجیح داده می شود.

احتمال می رود در پرچمدار بعدی از سری پی، شاید با نام P30 شاهد پیاده سازی دستاوردهای واحد تحقیق و توسعه هواوی در مورد دوربین 4 گانه باشیم.

 

تماشا کنید: بررسی هواوی میت 20 پرو توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    از دم قسط هم میدن؟ با باز پرداخت ۶۰ ماهه ?

مطالب پیشنهادی