ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آشیش چادهاری
تکنولوژی

اپل مدیر ارشد نوکیا را استخدام کرد؛ سهم‌خواهی کوپرتینویی‌ها از بازار هند

اپل برای حضور قدرتمندتر در بازار هند «آشیش چادهاری»، از مدیران ارشد نوکیا را به عنوان سرپرست عملیات شعبه هندی خود منصوب کرد. شعبه هندی اپل در ماه های گذشته تعدادی از مدیران بلند پایه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اپل برای حضور قدرتمندتر در بازار هند «آشیش چادهاری»، از مدیران ارشد نوکیا را به عنوان سرپرست عملیات شعبه هندی خود منصوب کرد.

شعبه هندی اپل در ماه های گذشته تعدادی از مدیران بلند پایه خود را از دست داده و به منظور سازماندهی مجدد خود این مدیر ارشد نوکیا با اصالت هندی را به خدمت گرفته است.

چادهاری در حال حاضر مدیر عملیات مشتریان در نوکیا است اما از دو ماه دیگر از فنلاندی ها جدا شده و به تیم اپل در هند ملحق خواهد شد. تخصص و دانش چادهاری از صنعت و تجارت بومی این شبه قاره اپل را به اعطای سمت مدیریت به او ترغیب کرده است. آشیش چادهاریانتخاب آشیش چادهاری برای هدایت عملیات در هند از آنجا اهمیت دارد که نشانه ای از تلاش اپل برای نقش آفرینی گسترده تر در این بازار پر رونق است. در حال حاضر شیائومی، سامسونگ و ویوو با از میان به در کردن کردن htc رقابت گسترده و تنانگی در بازار موبایل هند دارند.

سهم کمپانی آمریکایی از این بازار در سال گذشته تنها ۳.۲ میلیون موبایل بوده که برابر با ۲ درصد از کل ظرفیت آن است. از اینرو اپل با اتخاذ سیاست های جدید در پی جلب نظر خریداران است. اپل سال ۲۰۱۷ با انتقال تاسیسات تولیدی خود به هند برخی هزینه های تولید را کاهش داده و در عین حال به فروش بیشتری دست پیدا کرد. تولید آیفون SE در این کشور آنقدر موفق بود که شایعاتی مبنی بر تولید نسخه دوم این موبایل در شبه قاره به گوش می رسید.

کمپانی کوپرتینویی این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده اما نوکیا نتورکس بر آن مهر تایید زده است. بر این اساس چادهاری تنها تا پایان سال ۲۰۱۸ به عنوان عضو تیم رهبری گروه نوکیا با آنها همکاری خواهد کرد.

 

تماشا کنید: رندر ویدیویی از نوکیا ۹ با ۵ دوربین اصلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی