ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیو وزنیاک
تکنولوژی

وزنیاک : اگر استیو جابز زنده بود به اپل کنونی افتخار می‌کرد

هم موسس اپل، استیو وزنیاک در مصاحبه‌ی جدیدی که با رسانه‌ی CNBC داشت خاطر نشان کرد که نحوه‌ی عملکرد این کمپانی رضایت وی را جلب کرده و باور دارد اگر استیو جابز زنده بود نیز به شرکتش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

هم موسس اپل، استیو وزنیاک در مصاحبه‌ی جدیدی که با رسانه‌ی CNBC داشت خاطر نشان کرد که نحوه‌ی عملکرد این کمپانی رضایت وی را جلب کرده و باور دارد اگر استیو جابز زنده بود نیز به شرکتش افتخار می‌کرد.

هم موسس اپل باور دارد که کمپانی کوپرتینویی مشتری مداری خود را حفظ کرده و هنوز کاربران را به تکنولوژی ترجیح می‌دهد.او در اینباره گفت:

«من باور دارم که اگر استیو جابز زنده بود، عملکرد کنونی اپل وی را خوشحال می‌کرد چرا که هنوز مهمترین اولویت این کمپانی، کاربرانش به شمار می‌روند. استیو همیشه باور داشت که کاربر از تکنولوژی مهمتر است و انسان نباید قربانی فناوری بشود.»

او در قسمتی دیگر از صحبت‌هایش اشاره کرد که دیگر تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند نوآوری خاصی در محصولاتشان بکار نمی‌برند، در حالی که اپل هنوز خلاقیت و نوآوری را در اولویت قرار داده و روی ویژگی‌های جدیدی تمرکز می‌کند که می‌تواند تاثیر زیادی روی زندگی کاربران بگذارد. او برای مثال به Touch ID و اپل پِی اشاره می‌کند و می‌گوید:

«اکنون همه‌ی شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن هوشمند سعی دارند که از اپل کپی کنند. اپل اولین شرکتی بود که سراغ سیستم آسانی برای پرداخت رفت. با استفاده از این ویژگی، دیگر نیازی نبود که کاربر تلفن خود را آنلاک کند، اپلیکیشن مناسب را بیابد یا حتی شماره کارت یا رمزی را وارد نماید. تنها کافی بود که تلفن خود را در محل مناسب قرار داده و برای تایید از اثر انگشتش استفاده کند.»

البته چند وقتی است که اپل در محصولات جدیدتر خود سراغ تکنولوژی پیشرفته تر Face ID آمده و سیستم تشخیص چهره را جایگزین اثر انگشت کرده است. بدین ترتیب کاربر برای تایید پرداختش تنها نیاز دارد دو بار روی گوشی خود ضربه بزند و به دوربین نگاه کند.

حرف وزنیاک کاملاً منطقی است چرا که اپل از ابتدای فعالیت خود همواره کاربر را در اولویت قرار داده است. اصرار این شرکت به حفظ حریم خصوصی اطلاعات کاربر و یکپارچگی نرم افزار، سخت افزار و سرویس هایش، از نشانه‌های این مسئله به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی