ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳
تکنولوژی

پاک شدن خودکار پیامک‌ها در گوگل پیکسل ۳ [به روز رسانی]

یک روز دیگر در دنیای موبایل و یک باگ جدید در پیکسل ۳ که حتی بعد از انتشار پچ جدید گوگل هم دست از سر کاربران برنمی دارند. بسیاری امیدوار بودند که سری پیکسل ۳ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۵

یک روز دیگر در دنیای موبایل و یک باگ جدید در پیکسل ۳ که حتی بعد از انتشار پچ جدید گوگل هم دست از سر کاربران برنمی دارند.

بسیاری امیدوار بودند که سری پیکسل ۳ دچار مشکلات نسل قبلی نشوند اما در مدت زمان نه چندان زیاد پس از عرضه این موبایل های شاهد مشکلاتی از قبیل پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه، اعوجاج صدای اسپیکر، داغ‌ شدن بدنه و باگ در مکالمه تلفنی بوده ایم و احتمالا در روزهای آینده این لیست بلندتر هم می شود.

جدیدترین مشکلی که کاربران پیکسل ۳ با آن مواجه شده اند در پیامک های متنی رخ داده است. ظاهرا پس از نصب آپدیت امنیتی ماه نوامبر برخی پیام های ذخیره شده در گوشی خود به خود حذف شده اند و امکان بازگردانی آنها وجود ندارد.این مشکل نخستین بار هفته گذشته مشاهده شده و طی آن اپلیکیشن پیام رسانی حین همگام سازی متوقف می شود. به محض باز کردن پیام های ذخیره شده در این اپ بعضی مکالمات ناپدید می شوند.

یکی از کاربران ردیت با عنوان katiemcccc مدعی شده که تمامی پیام هایی که در دو سال گذشته ذخیره کرده از بین رفته اند و حتی روش هایی مثل ریستارت موبایل، حذف و نصب مجدد به رزورسانی و گفتگو با سرویس های گوگل نیز کمکی به حل این مشکل نکرده اند.

هنوز مشخص نیست که این مشکل از اپلیکیشن پیام رسانی ناشی شده یا به روزرسانی ماه نوامبر، اما به کاربران پیکسل ۳ توصیه شده که از پیامک های خود بک‌اپ تهیه کنند.

برخی افراد با دانگرید اپلیکیشن به نسخه قبل موفق به بازگردانی پیام های از دست رفته شده اند اما این روش هم در مورد کاربران جواب نداده است.

تاریخ انتشار خبر اولیه: 23 آبان 1397

 

به روز رسانی:

گوگل این مشکل را تأیید و اعلام کرده که تعداد کمی از کاربران پیکسل 3 با این مشکل برخورده اند و به زودی آپدیتی برای رفع آن ارائه می شود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل‌های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kamran05
    kamran05 | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    گوگل با پیکسل ، کاربران رو به چالش میکشه

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    به نظرم گوگل موبایل نسازه

مطالب پیشنهادی