ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منفجر شدن یک آیفون 10 هنگام به‌روزرسانی به iOS 12.1

فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است. او که محمد راحل نام دارد می‌گوید آیفونش در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است.

او که محمد راحل نام دارد می‌گوید آیفونش در حال انجام پروسه آپدیت شدن به جدیدترین نسخه iOS بوده که ناگهان یک دود تیره از آن به بیرون خارج شده است. بعد از آن و هنگامی که مراحل به‌روزرسانی کامل شدند، آیفون نیز آتش گرفته است. جالب است بدانید که این مشتری بخت برگشته می‌گوید که برای انجام شارژ و آپدیت آیفون خود از کابل شارژ اصلی و آداپتوری که هنگام خرید گوشی در جعبه بوده استفاده کرده اما بازهم این اتفاق رخ داده است.

بعد از این اتفاق محمد انفجار آیفونش را با فرستادن توییتی با دیگران به اشتراک گذاشت. اپل در پاسخ به محمد اعلام کرد که انفجار آیفون او یک اتفاق پیش‌بینی شده نبوده است. بعد از اعلام محمد راحل، یکی دیگر از کاربران آیفون ایکس هم اعلام کرد که هنگام آپدیت به iOS 12.1 گوشی او هم شروع به داغ شدن کرده است.

آیفون 10

البته به نظر نمی‌رسد که انفجار آیفون بعد از آپدیت شدن به نسخه جدید iOS یک مشکل گسترده باشد و تنها برای جلوگیری از رخ دادن هرگونه مشکلی می‌توانید دو سه روزی از به‌روز کردن آیفون خود دست نگه دارید.

ظاهرا مورد ذکر شده تنها مشکل آیفون 10 نیست. چندی پیش اپل تایید کرد که برخی دستگاه های آیفون ۱۰ در شناسایی دستورات لمسی کاربران دچار مشکل شده و به آنها پاسخ نمی دهد.

همچنین در طراحی بعضی از محصولات این کمپانی از چیپ T2 استفاده شده که به دلایل امنیتی تعمیر برخی کامپیوترهای اپل نیاز به انجام عملیات عیب یابی توسط اپل دارد و محدودیت هایی را را روی تعمیر نمایشگر، مادربرد، کیس فوقانی و سیستم Touch ID مک بوک پرو ۲۰۱۸ و مدار منطقی و حافظه فلش آی‌مک پرو اعمال می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۴ آبان ۱۳۹۷

    اینکه به برخی لمس ها جواب نمیداد رو امروز من با چشم خودم دیدم

  • s.heydar
    s.heydar | ۲۴ آبان ۱۳۹۷

    دوباره شروع شد?

  • ramin20i
    ramin20i | ۲۴ آبان ۱۳۹۷

    اپل بعد استیو جابز دیگه اون اپل سابق نشد

مطالب پیشنهادی