ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیکر برای واتساپ
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Sticker Studio؛ برای واتساپ استیکر بسازید

شما را نمی‌دانم، اما به شخصه اگر بعضی استیکرها نباشند نمی‌توانم منظورم را آنطور که باید و شاید به طرف مقابل برسانم. برای همین تصاویر گیف و استیکرها در اپ‌های پیام‌رسان جایگاه ویژه‌ای برایم دارند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

شما را نمی‌دانم، اما به شخصه اگر بعضی استیکرها نباشند نمی‌توانم منظورم را آنطور که باید و شاید به طرف مقابل برسانم. برای همین تصاویر گیف و استیکرها در اپ‌های پیام‌رسان جایگاه ویژه‌ای برایم دارند.

بر خلاف تلگرام که ساخت استیکر همیشه یکی از جذابیت‌هایش بوده، واتس اپ سال‌ها از چنین خصوصیتی محروم بود. اما خوشبختانه مدتی هست که سازندگان این اپ از خواب زمستانی بیدار شده و بالاخره امکان استفاده از استیکرها را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به محض ارائه این قابلیت اپلیکیشن‌های سازنده استیکر برای واتس اپ هم به پلی‌استور پا گذاشتند که امروز به معرفی یکی از آن‌ها می‌پردازیم؛ اپلیکیشنی به نام Sticker Studio که اجازه می‌دهد عکس‌هایتان را مستقیما به استیکر واتس‌ اپ تبدیل کنید.

استیکر برای واتساپ

Sticker Studio اپلیکیشن ساده و سرراستی است اما امکانات زیادی برای ساخت استیکر ندارد. بنابراین از یک طرف سادگی‌ کار با آن می‌تواند لذتبخش باشد و از سوی دیگر امکانات محدودش برای ویرایش استیکرها کمی توی ذوق‌تان بزند.

اما اگر هدفتان را از استفاده این اپ، هدف ساده‌ای مثل انتقال استیکرهای تلگرام به واتس اپ در نظر بگیرید، مطمئنا آن را ابزاری مفید و کارآمد می‌یابید. ساخت استیکر در Sticker Studio به دو شیوه انجام می‌شود: یا در همان لحظه عکس بگیرید و یا از تصاویر گالری استفاده کنید.

با بارگذاری هر عکس، حالا می‌توانید دور آن را با انگشت برش بزنید تا به شکل یک استیکر در حافظه اپلیکیشن ذخیره شود. تمام گزینه‌های ویرایشی Sticker Studio به همین مورد ختم می‌شود؛ نه از فیلترهای رنگی خبری هست و نه حتی گزینه‌ای برای برش زدن تصاویر در قاب‌های مستطیلی و مربعی. صرفا می‌توانید حاشیه تصاویر را با انگشت بگیرید و نهایتا تصویرتان را به جهات مختلف بچرخانید.

استیکر برای واتساپ

قبول داریم کمی ناامید کننده است، ولی حداقل از این مزیت برخوردارید که استیکرهایتان با سرعت بسیار بالایی تولید می‌شوند. Sticker Studio وقتی که تعداد استیکرهایتان به عدد 3 برسد، مجوز ساخت پکیج را صادر می‌کند. در این صورت می‌توانید پکیج را با فشردن آیکن واتس‌ اپ در بالای صفحه مستقیما به اپلیکیشن بفرستید.

در حال حاضر Sticker Studio به شما اجازه ساخت حداکثر 10 پکیج و در هر کدام 30 استیکر را می‌دهد که برای یک اپلیکیشن رایگان، کافی و مطلوب به نظر می‌رسد. مضاف بر این که سادگی کار با اپ و امکان تبدیل سریع تصاویر به استیکر هم از آن ابزار خوب و مفیدی ساخته که بتوانید از ساخت استیکر برای واتس اپ لذت ببرید.

اپلیکیشن Sticker Studio برای پلتفرم اندروید منتشر شده و در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. از این رو می‌توانیم امیدوار باشیم که در نسخه‌های بعدی هم امکانات بیشتری برای دستکاری و ویرایش استیکرها در دسترس قرار بگیرد و هم محدودیت‌های فعلی برای ذخیره استیکرها از روی آن برداشته شوند.

بنابراین تا انتشار آپدیت‌های بعدی، توصیه می‌کنیم از همین حالا Sticker Studio را روی موبایل‌تان نصب داشته باشید. همچنین در انتها از شما دعوت می‌کنیم که به مقاله ما با موضوع آشنایی با استیکرهای واتس اپ و نحوه مدیریت آن‌ها هم نیم نگاهی داشته باشید.

Sticker Studio

Sticker Studio

سازنده: SvenMobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی