ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت از تم روشن جدید ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت قصد دارد همراه با به روزرسانی عمده‌ی بعدی ویندوز ۱۰، یک تم روشن عرضه کند. غول نرم افزاری دنیا امروز در یک نسخه‌ی آزمایشی از ویندوز ۱۰ تم روشنی را عرضه کرد که به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت قصد دارد همراه با به روزرسانی عمده‌ی بعدی ویندوز ۱۰، یک تم روشن عرضه کند. غول نرم افزاری دنیا امروز در یک نسخه‌ی آزمایشی از ویندوز ۱۰ تم روشنی را عرضه کرد که به نظر قرار است جایگزین تم سفید رنگی شود که در حال حاضر در ویندوز ۱۰ قابل استفاده است.

مایکروسافت برای نمایش جلوه‌ای جذاب‌تر از تم جدید خود، تغییرات جزئی خاصی را نیز در تصویر پس زمینه‌ی معروف خود به وجود آورده و آن را کمی روشن تر کرده‌ است.

تم روشن جدید ویندوز ۱۰ با عرضه‌ی رسمی آپدیت عمده‌ی بعدی این سیستم عامل که احتمالا سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. این آپدیت که با اسم رمز 19H1 شناخته می‌ شود علاوه بر تم جدید به اعمال تغییراتی در ابزار برش و اپلیکیشن چاپ پرداخته است.

از تغییرات دیگر این آپدیت می‌توانیم به فراهم شدن امکانی برای تنظیم روشنایی Notification Center و اضافه شدن تم تاریک به اپلیکیشن One-Drive در ویندوز ۱۰ اشاره کنیم.

مایکروسافت در به روزرسانی عمده‌ی ماه اکتبر ۲۰۱۸ خود نیز تغییرات قابل توجهی داشت. به عنوان مثال می‌توانیم از برخورداری ویندوز ۱۰ از حالت تاریک برای بخش‌های مختلف مثل فایل اکسپلورر، فروشگاه و همچنین منوی تنظیمات نام ببریم.

اگر آخرین به روزرسانی‌ های ویندوز ۱۰ را دریافت کرده باشید می‌ توانید حالت تاریک ویندوز ۱۰ را فعال کنید. برای این کار کافی است به مسیر Settings > Personalization > Colors رفته و سپس از بخش Choose your default app mode گزینه‌ی Dark را انتخاب نمایید.

امکان بهره‌مندی از تغییرات یاد شده در به روز رسانی جدید برای کاربران Windows Insider از همین حالا امکان پذیر است و می‌توانند پیش از عرضه‌ی رسمی این آپدیت آن را مورد ارزیابی قرار دهند و تجربه‌ی استفاده‌ی خود از این به روزرسانی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارند تا غول نرم افزاری دنیا بتواند بهترین نسخه از آن را ارائه کند.

زمان دقیق عرضه‌ی این آپدیت اواخر اسفند ماه سال جاری تخمین زده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی