ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

حساب گوگل در توییتر تبلیغ کلاه برداری مبتنی بر بیت کوین را منتشر کرد

حساب رسمی G Suite گوگل در توییتر تبلیغ یک کلاه برداری با استفاده از بیت کوین را منتشر کرده است. اخیراً کلاه برداری های متعددی در توییتر صورت گرفته است. برخی افراد تلاش کرده اند ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

حساب رسمی G Suite گوگل در توییتر تبلیغ یک کلاه برداری با استفاده از بیت کوین را منتشر کرده است.

اخیراً کلاه برداری های متعددی در توییتر صورت گرفته است. برخی افراد تلاش کرده اند با سوء استفاده از حساب های کاربری مشابه با نام های افراد مشهور (از جمله ایلان ماسک)، مخاطبان را با وعده هایی از جمله اعطای بیت کوین فریب دهند. اما در این بین برخی از کلاه برداری ها با هک کردن تعدادی حساب رسمی انجام شده است. یکی از حساب های کاربری گوگل در توییتر از همین قربانی ها بوده است.

حساب کاربری G Suite گوگل را می توان بزرگترین هدف این کلاه برداری ها نامید. این حساب به طور معمول به ترویج خدمات ابری گوگل می پردازد و البته این بار توییتی تقلبی با این مضمون را منتشر کرده: «گوگل به تمامی افراد جامعه 10 هزار بیت کوین می دهد. ما تصمیم گرفته ایم بزرگترین اهدای ارز مجازی در جهان را انجام دهیم».

بیت کوین

اکنون این توییت کاملاً از توییتر حذف و گفته شده که هیچ پولی به کیف پول های بیت کوین مرتبط واریز نشده است. در این رابطه توییتر با انتشار بیانیه ای به وبسایت ورج اعلام کرده که با توجه به موضوع هک های اخیر، این شرکت نحوه مقابله با کلاه برداری های ارز مجازی را بهبود داده و قصد دارد در آینده در زمینه ابزارهایی برای مقابله با اسپم ها سرمایه گذاری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی