ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ارتش آمریکا برای جلب نظر جوانان وارد حوزه ورزش‌های الکترونیک می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، یکی از اهداف جدید بخش بازاریابی ارتش آمریکا ورود به ورزش‌های الکترونیک خواهد بود. البته این اولین باری نیست که ارتش ایالات متحده به بازار ویدیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، یکی از اهداف جدید بخش بازاریابی ارتش آمریکا ورود به ورزش‌های الکترونیک خواهد بود.

البته این اولین باری نیست که ارتش ایالات متحده به بازار ویدیو گیم وارد شده و آن ها 16 سال پیش اولین بازی ویدیویی خود را با نام Americas Army منتشر کرده بودند و حال قصد دارند پا را یک قدم فراتر گذاشته و وارد ورزش‌های الکترونیک شوند. بر این اساس آن‌ها یک تیم برای شرکت در مسابقات فورتنایت به عنوان یکی از پرطرفدارترین عناوین سال جاری خواهند داشت.

یکی از دلایل اصلی انجام این کار آشنایی بیشتر مردم با ارتش و علاقه‌مند کردن افراد جوانتر و به خصوص گیمرها به این ارگان خواهد بود. ارتش آمریکا می‌خواهد که مردم روی دیگر سربازان را دیده و با آن‌ها ارتباط بیشتری برقرار کنند. همچنین آن‌هایی که در این رشته فعالیت می‌کنند می‌توانند نسخه بتا برنامه تمرینی و اپ‌های ارتش را تست کنند.

ارتش آمریکا

مقامات ارتش سال گذشته اعلام کردند که این ارگان طی سال گذشته ۵۵۰۰ نفر کمتر از هدف خود نیروی جدید استخدام کرده و ورود به ورزش‌های الکترونیکی می‌تواند یک روش بازاریابی تازه برای علاقه‌مند کردن عده بیشتری به پیوستن به نیروی نظامی ایالات متحده باشد. جدا از این‌ها نیروی دریایی آمریکا هم قبل از این گفته بود که برای کنترل زیردریایی های خود از دسته ایکس باکس 360 استفاده خواهد کرد زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

ورزش‌های الکترونیک یکی از داغ‌ترین موضوعات مرتبط با بازی‌های ویدیویی هستند. در حال حاضر نینجا به عنوان یکی از چهره‌های اصلی Esports محبوبیتی نزدیک به ستارگان بزرگ فوتبال و دیگر ورزش های پرطرفدار دارد.

محبوبیت این رشته به حدی رسیده که در بازی‌های آسیایی امسال شاهد حضور تعدادی از بازی‌های ویدیویی در قالب یک رشته ورزشی بودیم و کمیته بین المللی المپیک هم در حال بررسی صادر کردن اجازه ورود بازی‌های ویدیویی به بزرگترین رویداد ورزشی جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی