ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بیت کوین به پایین ترین حد خود در سال 2018 رسید

در حال حاضر ارزش هر بیت کوین ۵۵۶۰ دلار است که کمترین رقم در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. ارزش بیت کوین طی سال گذشته میلادی به رقم‌هایی حتی نزدیک به ۱۷ هزار دلار رسید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

در حال حاضر ارزش هر بیت کوین ۵۵۶۰ دلار است که کمترین رقم در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. ارزش بیت کوین طی سال گذشته میلادی به رقم‌هایی حتی نزدیک به ۱۷ هزار دلار رسید اما چند وقتی می‌شود که بیت کوین با کاهش ارزش دلاری خود روبرو بوده است.

در سال 2018 بیت کوین 56 درصد از ارزش خود را از دست داده در حالی که تنها در 2017 به میزان 1300 درصد رشد کرده بود. این ارز مجازی در اوایل تابستان هم افت ارزش زیادی را تجربه کرد که بسیاری هک شدن صرافی بزرگ Bithumb را علت اصلی رخ دادن این اتفاق می‌دانستند.

دلیل اصلی نوسانات قیمت بیت کوین به ساختار شبیه به سهام بودن آن برمی‌گردد. یعنی ارزش هر بیت کوین بر اساس پولی که مردم در بازار برای خرید آن هزینه می‌کنند تعین می شود.

ارزش بیت کوین
بین کوین به عنوان شناخته شده‌ترین ارز مجازی از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که هیچ شخص یا دولتی کنترلی روی آن نداشته باشد.

با وجود کاهش ارزش بیت کوین طی ماه‌های اخیر، این ارز مجازی نقشی تعین کننده را در اقتصاد دنیا ایفا می‌کند. جان مک آفی، از افراد مشهور در زمینه امنیت سایبری اعتقاد دارد که ارزش بیت کوین طی دو سال آینده به طرز سرسام آوری بالا خواهد رفت. به اعتقاد او، ارزش هر بیت کوین تا سال 2020 حتی به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

البته گفته‌های مک آفی چندان هم عجیب و غیر منتظره نیست. مدتی قبل، پژوهش جدید کالج سلطنتی لندن نشان می‌داد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک ارز جریان اصلی در زمینه پرداخت هستند و حتی امکان دارد که جایگزین پول‌های سنتی شوند.

اهمیت بین کوین کار را به جایی رسانده که دولت آرژانتین چند وقت پیش تایید کرد که قصد دارد خودپردازهای این ارز مجازی را در سطح کشور قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • H.b
    H.b | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    نظر شخصیمه :
    روی هرچی تعصب داشته باشی زمین میخوری
    چه دینی ، مذهبی باشه چه علم و تکنولوژی
    بیت کوین هم دارن بعضی ها تعصبی فکر میکنند


    با ترید کردن میتونی سود بهتری کنید
    بیت کوین پول آینده نیست
    بلکه نمونه ای از پول آینده ست
    موفق و پر سود باشید ?✋

  • zitanix
    zitanix | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    اگه قراره همیشه یچی تو اوج باشه چه همه کارشون ول می کنن میرن سراغ اون
    بیتکوین میره بالا

  • E.A
    E.A | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    میاد بالا صبر میخواد فقط

  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    مک کافی گوه خورد!!!
    مرتیکه مفنگی دیوانه روان پریش...

مطالب پیشنهادی