ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک دستور زاکربرگ نسبت به استفاده از گوشی های اندرویدی را تکذیب کرد

روز گذشته گزارشاتی منتشر شده بود که در آن اعلام شده بود که مدیر عامل فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ به مدیران ارشد فیسبوک دستور داده تا تنها از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند. همچنین در این ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

روز گذشته گزارشاتی منتشر شده بود که در آن اعلام شده بود که مدیر عامل فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ به مدیران ارشد فیسبوک دستور داده تا تنها از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند. همچنین در این گزارشات دلیل این موضوع واکنش زاکربرگ به اظهارات اخیر مدیرعامل اپل اعلام شده بود.

در این اظهارات تیم کوک اعلام کرده بود که هرگز نمی‌تواند خودش را در بحران‌های اخیر فیسبوک جای «زاکربرگ» قرار دهد چرا که هرگز نمی‌تواند باعث چنین بحران‌هایی شود. اظهارات مدیرعامل اپل مربوط به درز اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک می‌شود که در ماه‌های گذشته جنجال‌های زیادی به پا کرده بود.

بخش خبری وبسایت رسمی فیسبوک امروز دارای بیانیه‌ای بود که در آن اذعان می‌کرد مدیران فیسبوک و کارمندان این شرکت تشویق شده‌اند تا از تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده نمایند. اما در ادامه اعلام کرد که اظهار نظر‌های تیم کوک ارتباطی با این موضوع ندارد.

این شرکت بر این عقیده است که استفاده از اندروید به این خاطر که پرکاربر ترین سیستم عامل دنیاست، می‌تواند کمک شایان‌تری به پیشبرد اهداف این شرکت نماید. در این بیانیه آمده است:

تیم کوک مدل کسب و کار ما را مورد انتقاد قرار داد و مارک [زاکربرگ] هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. بنابراین دلیلی وجود ندارد تا شخص دیگری در این بین نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد. ما مدت‌هاست کارمندان و مدیران اجرایی خود را تشویق می‌کنیم که از اندروید استفاده کنند، چرا که پر کاربر ترین سیستم عامل دنیاست.

طبق این بیانیه، مشخص است که مارک زاکربرگ از کارمندان و مدیران خود خواسته که از تلفن‌های اندرویدی به جای iOS استفاده کنند. اما اگر بخواهیم اظهارات فیسبوک را باور کنیم، دلیل این اتفاق به خاطر بازار بزرگیست که سیستم عامل اندروید می‌تواند برای فیسبوک به ارمغان بیاورد و این موضوع ارتباط مستقیمی با انتقادات اخیر تیم کوک از فیسبوک ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی