ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی دستیار صوتی هوشمند برای خارج از چین تولید خواهد کرد

دستیار صوتی هوشمند شیائویی (Xiaoyi) هواوی فعلا فقط برای چینی‌ها در دسترس قرار دارد و در دستگاه‌هایی مثل مکعب هوشمند و تلفن‌های هوشمند هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شرکت چینی برنامه‌های گسترده‌ی دیگری در ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

دستیار صوتی هوشمند شیائویی (Xiaoyi) هواوی فعلا فقط برای چینی‌ها در دسترس قرار دارد و در دستگاه‌هایی مثل مکعب هوشمند و تلفن‌های هوشمند هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شرکت چینی برنامه‌های گسترده‌ی دیگری در سر می‌پروراند.

در یک مصاحبه با CNBC مدیرعامل بخش مشتریان هواوی یعنی «ریچارد یو» اعلام کرد که این شرکت به دنبال عرضه‌ی دستیار صوتی هوشمند خود برای غیر چینی‌هاست. البته ریچارد یو هیچ توضیحی راجع به زبان‌های مورد پشتیبانی دستیار هوشمند هواوی توضیحی ارائه نکرد.

هواوی از دستیار صوتی هوشمند گوگل و الکسای آمازون برای محصولات خود خارج از کشور چین استفاده می‌کند و دستگاه مکعب هوشمند آخرین دستگاه هوشمند این شرکت محسوب می‌شد که در مراسم IFA در شهر برلین معرفی شد.

مکعب هوشمند هواوی تلاشی از این شرکت برای ورود به دنیای اسپیکر‌های بی‌سیم به شمار می‌رود. این دستگاه ارتفاعی ۲۱۸ میلی متری و قطر ۱۱۶ میلی متری دارد و وزنش حدود ۹۰۰ گرم است. این دستگاه از دستیار صوتی هوشمند الکسا استفاده می‌کند و همچنین از LTE پشتیبانی می‌کند.

ریچارد یو اعلام کرده که هواوی به همکاری‌های خودش با آمازون و گوگل ادامه خواهد داد. بنابراین احتمالا غول چینی علی رغم تولید دستگاه‌های جدید با بهره‌مندی از دستیار صوتی هوشمند اختصاصی خود، از گوگل اسیستنت و الکسای آمازون نیز استفاده نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی