ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان مشاهده و مدیریت زمان سپری شده در اینستاگرام با به روز رسانی جدید

اواسط تابستان بود که فیسبوک و اینستاگرام خبر از توسعه ویژگی جدیدی برای نمایش زمان سپری شده در شبکه های اجتماعی دادند که البته این ایده در زمان مذکور عملی نشد. [digipullqoute place="right"]قابلیت جدید امکان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اواسط تابستان بود که فیسبوک و اینستاگرام خبر از توسعه ویژگی جدیدی برای نمایش زمان سپری شده در شبکه های اجتماعی دادند که البته این ایده در زمان مذکور عملی نشد.

قابلیت جدید امکان محدود کردن زمان استفاده از اینستاگرام را فراهم می کند

حال خبر می رسد که اینستاگرام بالاخره داشبورد فعالیت را برای اپلیکیشن موبایل خود تکمیل کرده و در حال عرضه بروزرسانی مربوطه در نقاط مختلف دنیاست. قابلیت مورد بحث تحت عنوان «Your Activity» شامل ابزارهایی برای آگاهی از کل زمان سپری شده در اینستاگرام طی روز، میانگین استفاده از اپلیکیشن در روزهای اخیر، محدودکننده زمان استفاده از اپ و قطع صدای موقت پوش نوتیفیکیشن ها می شود.

لازم به ذکر است که پیش از این اپل در iOS با ویژگی «Screen Time» و گوگل نیز در اندروید 9 با داشبورد سلامت دیجیتال، به حوزه کنترل ساعات طی شده در فضای مجازی و به طور کل گوشی ها ورود کرده بودند که این موضوع، سایر شرکت ها را هم برای ارائه خدمات مشابه تحریک کرد.

اینستاگرام

داشبورد های جدید فیسبوک و اینستاگرام نیز با نمایش زمان سپری شده هفتگی و بی صدا کردن اعلان ها، می خواهند به کاربران در کنترل استفاده از شبکه های اجتماعی (که ممکن است برایشان مضر باشد) و همچنین مدیریت بهینه زمان کمک کنند.

فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام، قرار است داشبورد مورد بحث را با نام «Your time on Facebook» ارائه کند و با توجه به اعلام همزمان آن با اینستاگرام، احتمالاً به زودی شاهد حضور قابلیت جدید در فیسبوک هم خواهیم بود.

گفتنی است داشبورد «Your Activity» اینستاگرام از طریق آیکون همبرگری (سه خط افقی روی هم) در صفحه پروفایل اپلیکیشن قابل دسترسی بوده که پس از بروزرسانی (آپدیت های اینستاگرام به صورت منطقه ای عرضه می شوند و ممکن است در کشورهای مختلف مانند ایران، با تأخیر در دسترس قرار گیرند) می توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی