ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتقال ساختمان پنج طبقه از طریق رودخانه‌ی یانگ تسه در چین [تماشا کنید]

در ویدیو‌های جدید منتشر شده در فضاهای مجازی، تصاویر عجیبی از رودخانه‌ی یانگ تسه در چین به چشم می‌خورد که در آن دو قایق در حال انتقال یک ساختمان پنج طبقه هستند. در ویدیویی که ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

در ویدیو‌های جدید منتشر شده در فضاهای مجازی، تصاویر عجیبی از رودخانه‌ی یانگ تسه در چین به چشم می‌خورد که در آن دو قایق در حال انتقال یک ساختمان پنج طبقه هستند.

در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، یک ساختمان پنج طبقه که رستوران معروف «جیانگجین» است که به خاطر جلوگیری از آلودگی رودخانه در حال منتقل شدن به محل دیگری است.

این رستوران شناور یکی از ۱۰۶ رستورانی است که برای جلوگیری از اعمال آلودگی آب‌ها و برای حفاظت از رودخانه یانگ تسه منتقل می‌شود.

انتقال ساختمان پنج طبقه
رستوران «Impression JiangJin» پیش از انجام انتقال. این رستوران به علت آلوده کردن رودخانه‌ی یانگ تسه به دستور قانون باید جا به جا می‌شد.

در این ویدیو می‌توانید ساختمانی پنج طبقه با سقفی قرمز رنگ را مشاهده کنید که با استفاده از دو قایق به بخش دیگری از رودخانه‌ی یانگ تسه منتقل می‌شود.

دو قایقی که پشت این ساختمان پنج طبقه قرار دارند، در حال حرکت دادن این رستوران معروف هستند تا آن را به محل جدید خود برسانند.

بسیاری این انتقال را «جادویی» خوانده‌اند و پس از انتشار ویدیوی آن در فضاهای مجازی به شدت آن را مورد تشویق قرار دادند. این انتقال باورنکردنی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ghasem shikhy
    Ghasem shikhy | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    قبلا مستندهای نظیر این برنامه را زیاد دیده ام در شبکه من و تو برنامه ای به نام عظیم بزرگ غول آسا وجود داشت که مختص ساختمانها و ارابه های بزرگ بود

    • آریا
      آریا | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

      جابجایی های غول آسا بود اسمش

مطالب پیشنهادی