ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی جدید Wear OS با بهبود عملکرد باتری توسط گوگل عرضه شد

امروز گوگل به روزرسانی جدیدی برای Wear OS (که پیشتر به عنوان Android Wear شناخته می‌شد) عرضه کرد. شرکت آمریکایی آن را آپدیت H نام گذاری کرده است. البته بعد از اعمال این بروزرسانی، در ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

امروز گوگل به روزرسانی جدیدی برای Wear OS (که پیشتر به عنوان Android Wear شناخته می‌شد) عرضه کرد. شرکت آمریکایی آن را آپدیت H نام گذاری کرده است. البته بعد از اعمال این بروزرسانی، در ساعت هوشمند خود این به روزرسانی را Wear OS 2.2 مشاهده خواهید کرد. دلیل استفاده از این نامگذاری مبهم هنوز مشخص نیست.

به هر ترتیب، نرم افزار جدید با تمرکز روی بهبود عملکرد باتری وارد عمل شده و ساعت‌های هوشمند دارای این سیستم عامل، در شارژ‌های زیر ۱۰ درصد تنها به نمایش زمان خواهند پرداخت. این موضوع می‌تواند عمر باتری را هم بیشتر نماید.

زمانی که ساعت هوشمند به مچ شما بسته نشده باشد، بعد از ۳۰ دقیقه به حالت خواب عمیق یا Deep Sleep خواهد رفت و کمترین استفاده از باتری را خواهد داشت. این ویژگی هم یکی دیگر از تغییرات مثبت بروزرسانی محسوب می‌شود و باعث بالاتر رفتن شارژدهی ساعت‌های هوشمند خواهد شد.

ویژگی Smart App Resume حالا برای همه‌ی اپلیکیشن‌ها در دسترس قرار گرفته و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی از هرجایی که استفاده از یک اپلیکیشن را متوقف کرده‌اند، کمی بعد دقیقا از همان جا استفاده از اپلیکیشن را ادامه دهند.

همچنین ویژگی دو مرحله‌ای جدیدی به این سیستم عامل‌ها اضافه شده که با استفاده از آن می‌توان به خاموش کردن یا راه اندازی مجدد ساعت هوشمند اقدام کرد. طبق این ویژگی جدید، کافیست دکمه‌ی پاور ساعت را نگه دارید تا صفحه‌ی مربوط به خاموش کردن یا راه اندازی مجدد را مشاهده کنید. سپس می‌توانید گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب نمایید.

به روزرسانی جدید گوگل طی ماه‌های آینده برای ساعت‌های هوشمند عرضه خواهد شد. بنابراین تا حدی دریافت این به روزرسانی پیش از زمان موعد بستگی به شانس شما نیز خواهد داشت.

علاوه بر این، طبق اعلام گوگل ممکن است ساعت هوشمند شما فعلا توانایی پشتیبانی از به روزرسانی جدید را نداشته باشد. شرکت آمریکایی هنوز هیچ توضیح اضافه‌تری در این باره ارائه نکرده‌ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MaGd Tn
    MaGd Tn | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    نفهمیدیم چه مذلایی رو ساپورت می کنه!؟ sony sw 3 رو ساپورت می کنه؟؟؟

مطالب پیشنهادی