ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

از استراحتگاه تا کارگاه؛ معرفی کاروان منحصر به فرد کمپانی Unicat

این روزها خودروهایی که امکانات و لوازم مورد نیاز یک زندگی ساده و یا بعضا لوکس را در خود دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. Unicat MD75HMB+WT69 یکی از جدیدترین مدل های مربوط به این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

این روزها خودروهایی که امکانات و لوازم مورد نیاز یک زندگی ساده و یا بعضا لوکس را در خود دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. Unicat MD75HMB+WT69 یکی از جدیدترین مدل های مربوط به این دسته است که توسط شرکتی آلمانی به نام Unicat Expedition Vehicles توسعه یافته است.

unicat-ultimate-rv (6)

همانطور که در تصاویر نیز می توانید مشاهده کنید، خانه متحرک ژرمن ها بر روی کامیون MAN TGS 6x6 شکل گرفته است. این خودرو به طور ویژه برای یک تیم رالی اتومبیلرانی آماده سازی شده، به همین خاطر یک تریلر دیگر به انتهای آن اضافه شده که در واقع نقش کارگاه سیار را دارد. درون این کارگاه کلیه ابزار آلات و وسایل لازم یک تیم رالی دیده می شود.

unicat-ultimate-rv (8)

به منظور فراهم کردن امکان پیمایش مسافت های طولانی، دو باک 400 و 500 لیتری در طرفین Unicat MD75HMB+WT69 نصب شده است. این باک ها می توانند برای سوخت رسانی به دیگر خودروها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

کابینی که در پشت کامیون قرار دارد، به نوعی محل زندگی عضو اصلی یا رئیس تیم محسوب می شود. قسمت جلویی این بخش، به شکل حرف U طراحی شده و فضای لازم برای 6 نفر را تامین می کند.

unicat-ultimate-rv (13)

قسمت میانی کابین حاضر در پشت کامیون، دارای یک آشپزخانه کوچک است که در آن کلیه لوازم ضروری فراهم شده اند. قسمت انتهایی نیز نقش یک اتاق خواب با ظرفیت دو نفر را دارد.

تریلر متصل به کامیون MAN، شامل سه بخش کارگاه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. در بخش کارگاه، تجهیزاتی مثل ابزارهای جوشکاری و قطعات یدکی نگهداری می شوند. برای دسترسی به این بخش یک نردبان بزرگ در نظر گرفته شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، فضای لازم برای خوابیدن دو نفر دیگر در بخش کابین اصلی فراهم شده است.

از لحاظ پیشرانه ظاهرا تغییر خاصی رخ نداده و موتور کامیون Unicat MD75HMB+WT69 همان نمونه استاندارد 540 اسب بخاری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • momo1988
    momo1988 | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    قیمت و کشو سازنده روهم بگین و اینکه ایا میشه سفارش داد به تولید انبوه رسیده

  • momo1988
    momo1988 | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    مطلب خیلی عالی بود با تشکر از اقای علیپور و همکاران دیجیاتو

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

      سپاس، درباره قیمت اطلاعاتی منتشر نشده، سازنده هم یه شرکت آلمانی هست. معمولا شرکتای این چنینی بر اساس سفارش مشتریان اقدام به آماده سازی خودروها می کنن.

مطالب پیشنهادی