ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های جدید نوکیا احتمالا ۱۴ آذرماه در رویداد HMD رونمایی خواهند شد

بعد از برگزاری رویداد‌های مختلف در سال ۲۰۱۸، شرکت HMD Global اعلام کرد که یک رویداد دیگر را ۱۴ آذرماه در شهر دوبی برگزار خواهد کرد. سرپرست فروش HMD Global «جوهو سارویکاس» برگزاری این رویداد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بعد از برگزاری رویداد‌های مختلف در سال ۲۰۱۸، شرکت HMD Global اعلام کرد که یک رویداد دیگر را ۱۴ آذرماه در شهر دوبی برگزار خواهد کرد.

سرپرست فروش HMD Global «جوهو سارویکاس» برگزاری این رویداد را در پستی توییتری تایید کرد و در توییت خود از هشتگ ExpectMore استفاده کرد. این هشتگ به این معناست که باید منتظر اتفاقی خاص در این رویداد باشیم.

HMD هنوز مواردی که در این رویداد معرفی خواهند شد را اعلام نکرده است. اما اگر روشنایی پوستر معرفی شده‌ی این رویداد را کمی بیشتر نمایید، می‌توانید در آن نوکیا 7.1 را مشاهده کنید.

البته در برخی دیگر از خبرگزاری‌ها، با روشن کردن پوستری که در ادامه مشاهده می‌کنید، به نتایج جالب دیگری رسیده‌اند. بسیاری پس از روشن کردن تصویر منتشر شده اینطور تعبیر کرده‌اند که گوشی سمت چپ و وسط دارای بریدگی نمایشگر هستند در حالی که تلفن سمت راست فاقد این بریدگی است.

image

از طرفی انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 8.1 با بریدگی نمایشگر عرضه شود و همچنین نوکیا 7.1 پلاس هم هنوز معرفی نشده (البته در چین تحت عنوان X7 در دسترس قرار دارد). علاوه بر این باید منتظر یک نوکیا 2.1 هم باشیم که احتمالا آن هم از بریدگی نمایشگر بهره‌مند خواهد بود.

به هر ترتیب، خبرگزاری‌های معتبر پیش‌بینی می‌کنند که پوستر منتشر شده نمایی از نوکیا 7.1 است که قرار است فروش آن در امارات متحده‌ی عربی اعلام گردد.

البته نباید این موضوع را از یاد ببریم که نوکیا 7.1 ماه گذشته معرفی شد و همین حالا می‌توان آن را در وبسایت نوکیا مشاهده کرد. بعید به نظر می‌رسد که HMD Global تنها به دنبال رونمایی از این گوشی باشد و احتمال معرفی یک گوشی جدید دور از ذهن نیست. با توجه به شایعات اخیر و همچنین مشاهده شدن نمرات نوکیا 8.1 در گیک بنچ، می‌توان بیش از هر مدل دیگری در انتظار نوکیا 8.1 بود.

این تلفن هوشمند قرار است نمونه‌ای بین المللی از نوکیا X7 باشد که فقط در چین وجود دارد و انتظار می‌رفت تا اواخر سال معرفی نشود. این دستگاه همراه با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد و از چیپ اسنپدراگون ۷۱۰ بهره‌مند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی